voisitko elää ilman suihkua?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys teille kaikille
  • Ensimmäinen viesti
pah
voisin, aivan mainiosti, eikä pitkien hiusten peseminen oo tähän mennessä tuottanu mitään ongelmia ilman suihkua.

Marilii, jos ihmisillä on juomavettä talvella, niin ei pitäis pesuvedenkään tuottaa suurempia ongelmia.
 
Kyllä jonkin aikaa menis ihan hyvin.
Mökillä ei oo suihkua vaan perinteisellä kauhomisella ja saunalla sekä uinnilla mennään.
Oon mä kesällä siellä ollut toista viikkoa putkeen ilman suihkua.

Talvella tekis tiukempaa...
 
metsänpeitto
Voisin, mutta kaipaisin kyllä suihkuakin :)

Toisaalta, kaikki kesät meni mummolassa niin, että kauhottiin kuupalla saunalla. On siellä nykyisin suihkukin, jota ei kyllä tule käytettyä :D
 
ööö
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Miten te peseytyisitte, jollei olis suihkua? Olen kyllä elänyt olosuhteissa, jossa sulatellaan pesuvesiä talvella lumesta.
Olet elänyt olosuhteissa että sulatellaan pesuvesiä lumesta, mutta et tiedä kuinka peseytyä ilman suihkua? ok.
Jätitkö noissa olosuhteissa peseytymättä? vai?
 
kuun
olen ollut ilman suihkua jo kymmenen vuotta ja vielakin henki pihisee joten todistetusti kylla voin :D

amme on kuten taalla maailmankolkassa perinteisesti, joka ilta kylven ja minulla on pitka tukkakin jopa :D
 
Mökillä ja leirillä onnistuu, mutta ihan noin niin kuin joka päiväiseen elämään ei kyllä mitään toivoa. Nytkin kärvistelen kun en voi käydä suihkussa kun vasta töissä tänään ja huomenna. Yleensä käyn joka aamu suihkussa ennen kuin lähden minnekään. Mutta nyt olosuhteiden pakosta pääsen suihkuun vasta töissä.
 

Yhteistyössä