Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olenkohan elämäni aikana vielä asunut "tavallisessa" asumisjärjestelyssä? Mutta joo, mikä ettei.
Kerro lisää.![]()
Mieheni suku( sukulaiset) on hyvin toisentyyppistä kuin omani ja voivat kyläillä toistensa luona pidempiäkin ajanjaksoja.
En. Olen sen verran erakkoluonne, että kommuuni olisi karmea kokemus. Ekokylän idea on hyvä, mutta mulla olisi koko ajan stressi siitä, teenkö asiat tarpeeksi hyvin ja oikein ja vielä tunne, että joku kyttää minua. Menisi maku ekoilusta että hupsis vaan, kun se lakkaisi tuntumasta vapaaehtoiselta. Eikä mua huolittaisi sinne, en ole kyllin vihreä.
Mua harmittaa, ettei ihmiset nykyään vieraile yökylässä! Lapsuudessani oli normaalia pari kertaa kuukaudessa olla yövieraita. Ei siis pelkkiä lapsia vaan koko tuttavaperhe. Vaikka olivat saman kunnan alueeltakin.![]()
Voisin.
Uskon, että ellen olisi syystä tai toisesta saanut suurperhettä, olisin päätynyt jonkinlaiseen yhteisölliseen elämään muilla keinoin.
![]()
saman kunnan asukit onneksi sitten ehkä lähtevät parin yön perästä kotiinsa. Mutta jos tulevat kaukaa toisesta maasta, eivät sitten lähdekään.:xmas:
kuulostaa mukavalta. Kolmen kuukauden annos jonkun ihmisen läsnäoloa kodissamme on minulle kuitenkin liikaa.Olimme ikimuistoiset kaksi viikkoa Ruotsissa kesällä 1988. Se oli maagista aikaa siellä ihan eteläkärjessä. Olimme sellaisen motoristikeskittymän vieraina ja hauskaa riitti, vaikken kieltä osannutkaan. Koto-Suomessa kaikki juhlapyhät menivät lapsuudessa suvun mökeillä (samalla järvellä n. 50 m välein toisistaan), tiiviisti yhdessä monta viikkoa.![]()
En enää koska en vaan jaksa ihmisiä liian "iholla", ison liudan eläimiä voisin ottaa kanssani asuman.
Nuorena jaoin ulkomailla asuessa isonkin porukan kanssa asunnon, kämppikset vaihtuivat tuon tuosta ja se oli silloin kivaa ja jännittävää.