Mistäpäin maailmaa jos suomalaista ei saisi valita.
Becha 08.07.2013 #3 En ole rasisti, joten vastaus on tottakai. Ei mitään merkitystä mistä maasta kotoisin, kunhan on muuten oikeanlainen tyyppi.
En ole rasisti, joten vastaus on tottakai. Ei mitään merkitystä mistä maasta kotoisin, kunhan on muuten oikeanlainen tyyppi.
Naimissa jo 10 vuotta! 08.07.2013 #5 Mieheni on pohjois-Afrikasta kotoisin. Lapsuudesta saakka ollu Suomessa. Ihana mies!
"vieras" 08.07.2013 #6 [QUOTE="Onna";28701374]Mistäpäin maailmaa jos suomalaista ei saisi valita.[/QUOTE] Ziis, miten toi olis käytännössä? Suomalainen ulkomaalainen?? Hei, mutta olisko vaikka ruotsinsuomalainen.
[QUOTE="Onna";28701374]Mistäpäin maailmaa jos suomalaista ei saisi valita.[/QUOTE] Ziis, miten toi olis käytännössä? Suomalainen ulkomaalainen?? Hei, mutta olisko vaikka ruotsinsuomalainen.
"Onna" 08.07.2013 #9 Alkuperäinen kirjoittaja Nii?: Näytä alkuperäinen viesti Olen ollut, pari vuotta. Tyyppi on skotti. Click to expand... Missä tapasitte?
Alkuperäinen kirjoittaja Nii?: Näytä alkuperäinen viesti Olen ollut, pari vuotta. Tyyppi on skotti. Click to expand... Missä tapasitte?
"vieras" 08.07.2013 #10 [QUOTE="Onna";28701459]Missä tapasitte? [/QUOTE] Hmmm, taisi olla jossain kesäbileissä jonkun kaverini takapihalla. Hän oli jonkun kaverin työkaveri.
[QUOTE="Onna";28701459]Missä tapasitte? [/QUOTE] Hmmm, taisi olla jossain kesäbileissä jonkun kaverini takapihalla. Hän oli jonkun kaverin työkaveri.
"Onna" 08.07.2013 #14 [QUOTE="vieras";28701473]Olen seurustellut britin ja amerikkalaisen kanssa.[/QUOTE] Kumpi oli enemmän mieleesi?
[QUOTE="vieras";28701473]Olen seurustellut britin ja amerikkalaisen kanssa.[/QUOTE] Kumpi oli enemmän mieleesi?
"Ilmapallo" 08.07.2013 #16 Neekeriä en ikinä, kuten ei kukaan täyspäinen, eikä tietenkään arabia. Mannet mistä maasta tahansa nyt lienevät itsestään selvä EI. Muuten, mikä ettei, saadaampa Suomeen lisää sossuelättejä.
Neekeriä en ikinä, kuten ei kukaan täyspäinen, eikä tietenkään arabia. Mannet mistä maasta tahansa nyt lienevät itsestään selvä EI. Muuten, mikä ettei, saadaampa Suomeen lisää sossuelättejä.
"vieras" 08.07.2013 #17 No jonkun ryan reynoldsin ottaisin koska vaan! <3 somalit, arabit, mannet, venäläiset, itämaiset, bosniat sun muut jäis ottamatta, mieluummin sitte yksin.
No jonkun ryan reynoldsin ottaisin koska vaan! <3 somalit, arabit, mannet, venäläiset, itämaiset, bosniat sun muut jäis ottamatta, mieluummin sitte yksin.
"vieras" 08.07.2013 #19 En. Mulle on tärkeää että kieli on yhteinen. Lisäksi jotkut kulttuurierot ei oikein miellytä ajatuksena.
En. Mulle on tärkeää että kieli on yhteinen. Lisäksi jotkut kulttuurierot ei oikein miellytä ajatuksena.
MimmiMyy 09.07.2013 #22 Olen naimisissa aivan syötävän ihanan turkkilaisen miehen kanssa! Olen myös seurustellut somalimiehen kanssa, joten ei mitään ongelmaa!
Olen naimisissa aivan syötävän ihanan turkkilaisen miehen kanssa! Olen myös seurustellut somalimiehen kanssa, joten ei mitään ongelmaa!
Criminal Mind 09.07.2013 #24 Mikä jottei. On ollu portugalilaista, irkkua, brittiä ja jenkkiä. Eikä voi valittaa.