Voisitko alkaa kulissilittoon?

  • Viestiketjun aloittaja "Bella"
  • Ensimmäinen viesti
"häivähdys"
Jos olisin lapseton sinkku ja tuntisin miehen sen verran hyvin, ettei tarvitsisi pelätä mitään (väkivaltaa ym.) niin totta hemmetissä voisin olla vuoden verran kulissiliitossa hankkimassa itselleni muhkean tulevaisuuden.
 
TÄH!
[QUOTE="häivähdys";28721277]Jos olisin lapseton sinkku ja tuntisin miehen sen verran hyvin, ettei tarvitsisi pelätä mitään (väkivaltaa ym.) niin totta hemmetissä voisin olla vuoden verran kulissiliitossa hankkimassa itselleni muhkean tulevaisuuden.[/QUOTE]

Tätähän sanotaan myös huoraamiseksi?? Saat rahaa vastineeksi??
 
"häivähdys"
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH!;28721559:
Tätähän sanotaan myös huoraamiseksi?? Saat rahaa vastineeksi??
Luitko aloituksen? Kyseessä olisi platoninen suhde, koska ko. mies tarvitsee edustusvaimon. Aloituksessa mainittiin myös että vuoden mittaisen avioliiton päätteeksi naisen taloudellinen tilanne olisi turvattu.
 
TÄH!
[QUOTE="häivähdys";28721573]Luitko aloituksen? Kyseessä olisi platoninen suhde, koska ko. mies tarvitsee edustusvaimon. Aloituksessa mainittiin myös että vuoden mittaisen avioliiton päätteeksi naisen taloudellinen tilanne olisi turvattu.[/QUOTE]

En lukenut ;)

:D


Ihan sama, tarpeeksi likeltä liippaa kuitenkin. Nainen myy itsensä miehelle vuoden ajaksi..
 
"jep"
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Eli tästä ketjusta voi päätellä että suurinosa palstamammoista lähtisi esim minun mukaan kunhan minulla olisi tarpeeksi paljon rahaa?
Suurin osa palstamammoista lähtisi sinun mukaan yhdeksi vuodeksi platoniseen kulissiliittoon.
 
säpäle harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä:
Eli tästä ketjusta voi päätellä että suurinosa palstamammoista lähtisi esim minun mukaan kunhan minulla olisi tarpeeksi paljon rahaa?
Jos se mukaan lähteminen tarkoittaa sitä, että asutaan vuosi saman katon alla ja esiinnytään muutaman kerran julkisesti yhdessä, niin miksei. Voisin tehdä tuon kyllä esim kaverillekin ilman rahaa.
 
"Bella"
[QUOTE="vieras";28719217]Miksi pitää olla naimisissa? Miksei vain feikkikihlaus riittäisi? Se jotenkin särähtää korvaan. Kulissisuhde olisi ok, mutta jos pitää loppuelämän valaa valheellisesti vannoa, niin en lähtisi.[/QUOTE]

Mies haluaa mennä naimisiin ja tehdä asiasta virallisen, vaikka kulissi onkin.
Kukaan ei voi alkaa väittää, ettemme ole oikeasti naimisissa.
 
enpä usko
[QUOTE="Bella";28721826]Mies haluaa mennä naimisiin ja tehdä asiasta virallisen, vaikka kulissi onkin.
Kukaan ei voi alkaa väittää, ettemme ole oikeasti naimisissa.[/QUOTE]

Tuskin kukaan tutuista epäilisi, jos järjestätte feikkihäät. Kerrotte, että teidät on vihitty maistraatissa ja pidätte kunnon hääjuhlat. Miehellä taitaa olla joku tärkeä syy, jota sinä et tiedä, tälle naimisiinmenolle.
 
"Bella"
Alkuperäinen kirjoittaja enpä usko;28721819:
Miten ap pystyt varmistumaan siitä, että sinua todellakin odottaa muhkea tulevaisuus vuoden jälkeen?
Laadimme siitä kirjallisen sopimuksen ja tiedän hänellä olevan varallisuutta. En todellakaan jää tyhjän päälle. Tunnen miehen entuudestaan, joten luottamus on myös molemmin puolista.
 

Yhteistyössä