Voisin sanoa pari valittua sanaa naapurille *raivona*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MissMaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MissMaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja seinähullua:
Me asuttiin aikoinaan ainoina vuokralaisina kerrostalossa. Huomauttelut alkoivat heti muuton jälkeen. Meillä oli kaksi koiraa ja pieni lapsi. Ensimmäiset huomauttelut alkoivat tulla talkkarin muijalta. Se alkas marmattamaan että tahallaan kuljen silloin kun hän siivoaa rappukäytävää. Joo mähän varmaan kyttäsin koska kantsii lähteä kauppaan, ja saisin samalla ärsyttää sitä muijaa.

Kerran sitten kilahdin sille. Olin viimeisilläni raskaana ja olin saanut pojan nukutettua vaunuihin. Niin eiköhän tää ala kiljuu että vaunut pitää jättää varastoon. Ja mä sanoin et olis hiljaa kun poika nukkuu, ja mulla on tapana lykätä vaunut parvekkeelle. No tää alkas mesoomaan että mulla on koko päivä aikaa nukuttaa lasta, mutta hän siivoaa vain sen kerran.

No mä haistattelin sille muutaman kerran, ja sitten se lakkas siivoamasta meidän oven takaa. Sitten se alkas keräämään adressia että me ollaan tuhottu talon irtaimistoa. Siis kun kuljetetaan vaunuja ja koiria rappukäytäväss. Me kyllä muutettiin sieltä pois, mutta ihan haastemies toi se adressin meille.

:o Toivottavasti ei meillä ihan noin pahaksi mee.
En olis lähellekään näin vihanen, jos se olis tullu sanomaan vähäkin asiallisemmin, mutta ku heti alotti vittuilun. Ensimmäinen mitä sanoi: Ottakaa ny vielä kaks koiraa lisää... ja vielä niin pirullisesti ku olla ja voi |O

Juu toivottavasti ei. Tuo oli kyllä karmiva kokemus. Jouduttihan se sitä muuttamista pois. Ei tollasessa ilmapiirissä voinut elää kun talkkarin muija koko ajan hönki niskaan. Tuli onnex sanottua "raskauskaasuissa" muutaman kerran oikein napakasti. :)

Olisit vaan yltiöystävällisellä äänellä kommentoinut ohimennessäsi, että itse asiassa ollaankin just harkittu parin lisäkoiran ottamista, olisi siinä voinut eläkeläistädillä mennä suu kiinni hetkeksi (tai jäädä auki...)

Mutta tosi asia on kyllä se, että taloyhtiön ainoina vuokralaisina saa yleensä paljon p...kaa niskaa, me esim. onnistuttiin aina tekemään lumityöt väärään aikaan tai väärällä vuoroviikolla (valittaja luki väärin itse laatimaansa vuoroviikkolistaa, oli melko makeata kuitata asiasta...) tms. Onneksi nykyään asutaan itse omistamassamme omakotitalossa...