Voisiko sillä tavoin tulla raskaaksi...

  • Viestiketjun aloittaja utelias mutta en harkitse
  • Ensimmäinen viesti
utelias mutta en harkitse
et mies käyttää kortsua mutta nainen ottaa ruiskulla sitten sperman sieltä ja ruiskuttaa sisäänsä? Vai onko niissä kortsuissa jotain siittiön tappoainetta tai ne kuolee heti kun on ilman kanssa kosketuksissa?
 
ap
Toisin sanoen miehen kannattaa itse hävittää kortsu jonnekin ettei nainen pääse siihen missään vaiheessa käsiksi ;) Jos siis ei luota naiseen eikä varmastikaan halua lapsia :D

Miksi mä olen aina luullut et kortsuissa on jotain spermasiidia (?)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Mä olen kans miettinyt tätä, mutta en siis käy kokeilemaan :D :LOL: Tolla tavallahan vois olla käytännössä myös neitsytsynnyttäjä B)
Silleen vaivihkaa ehdottaa miehelle, et mä voin kulta viedä ton roskiin, ja juosta äkkiä vessaan ruiskun kanssa hommiin :D Hitto, nyt joku äkkiä testaamaan! Mä haluan tietää toimiiko! :attn: :D
 
Minä täällä vaan huutelen
<muistaakseni tästä aiheesta tuli joku ohjelmakin joskus parin vuoden sisälle. Siinä etittiin klinikkaa joka ruiskuttais ne siittiöt sisään naiselle...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen:
<muistaakseni tästä aiheesta tuli joku ohjelmakin joskus parin vuoden sisälle. Siinä etittiin klinikkaa joka ruiskuttais ne siittiöt sisään naiselle...
Siis et nainen vie sen kortsun jonnekin lekurin vastaanotolle ja siellä ne ruiskuttaa? :eek: :x Elääkö siittiöt niin kauan?!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minä täällä vaan huutelen :
No ei se sitä kortsussa tainnu viedä, vaan kippas johonkin kuppiin. Muistaakseni siinä puhuttiin neljästä tunnista.
4 tuntia?! :eek: No siinähän ajassa ehtii tosiaan vaikka mitä tekemään. Kärsiiköhän laatu jos ne on kauheen kauan huoneenlämmössä, kortsussa, roskiksessa? ;) Ja on siinä varmaan joku tulehdusvaraakin? Luulisi olevan? Ei kai sitä voi ihan mitä tahansa ihan millä tahansa sinne ruiskuttaa eikä saa tulehdusta? :x
 

Yhteistyössä