Voinko pyytää äitiys ja vauvanvaatteita takaisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tianna, ei haittaisi. Onhan hän voinut antaakkin ne jo kiertoon. Ja sille ei voisi sitten mitään. Itseppä annoin pois... mutta olisi kiva saada takaisinkin päin jos mahdollista.
Varsinkin kun annoin mun lemppari äippähousunikin pois eikä samanlaisia taida enää saada... Silloin vain luulin ettei tarvetta enää tule. Mutta niin vain se mieli muuttui. Jos tottapuhutaan niin niitä yksiä housuja mä vain kaipaan. Ei niistä muista niin väliä.

No tottakai kysyt. Miksi ihmeessä et kysyisi? Mä olen niin törkeä, että kysyin meen lähikaupan kassarouvalta, et myiskös se mulle äitiyshousujaan, kun oli niin kivan näköiset. Kai sitä nyt ystävältäkin voi kysyä.

Alkuperäinen kirjoittaja älä pyydä:
Tiedätkö minä OSTIN kerran vaatteita eräältä äidiltä ja tämä tulikin vielä raskaaksi hän halus ne takas. arvaas mitkä oli filingit kun itse odotin kans lasta silloin. Ne ostetut vaatteet olivat tytön ja tämä äiti sitten teki pojan. toivottavasti käytti sitten niitä hepeniä sillä pojalla. ja ei ollut rahasta kyse sillä äidillä. ukko tienas kuussa sen mitä meillä kolmessa kuussa.

Minkä hemmetin takia sä annoit ne sille takas jos olit niistä maksanutkin :o

Yhteistyössä