voinko ostaa silmälasiliikkeestä linssit ilman vahvuuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tykkään rilleistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tykkään rilleistä:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
miksi ei voisi?

niin tosiaan miksipä ei..kahtookohan ne ihan kieroon liikkeessä. varmaan.

Ehkä joo, mutta varmasti mieluusti myyvät. Yleesä kai noita rillejä vaan kukaan ei ihan huvikseen ostele. On sen verran kalliita ja epäkäytännölisiä.

Nimim. Vihaan rillejäni ja piilareita ei voi vuorokaudet ympäriinsä pitää.

mä en kans tykkää, kun on pakko käyttää. joinain päivinä ne tuntuu painavan liikaa ja silmät väsyy. toisinaan ne on ihan ok. mutta kun ei voi valita. kun aina ei piilareitakaan voi pitää. ja muuten ei mitään nää.

mä en tarvitse enää rillejä! kesällä repäsin ja kävin silmäleikkauksessa enkä kadu.
säästyypähän nyt nyt pokarahat...tosin leikkauskin maksoi maltaita

Alkuperäinen kirjoittaja tykkään rilleistä:
miksi ei voisi?

niin tosiaan miksipä ei..kahtookohan ne ihan kieroon liikkeessä. varmaan.

Ehkä joo, mutta varmasti mieluusti myyvät. Yleesä kai noita rillejä vaan kukaan ei ihan huvikseen ostele. On sen verran kalliita ja epäkäytännölisiä.

Nimim. Vihaan rillejäni ja piilareita ei voi vuorokaudet ympäriinsä pitää.

peeesi!

yhteensä n 2800e . tehtiin se läppäleikkaus ja mun näkö molemmissa silmissä oli -5 ja hajataittoa. heti näki sumeesti,illalla jo aika hyvin ja seuraavana päivänä valtavan hyvin!
luomelevitin tuntui ilkeältä ja sitten se joku imu mutta ei kipua

Mä oon joskus kuullu, että joillaki sellasilla optikoilla olis silmälasit ilman vahvuuksia, ketkä ei siis tarvi laseja näön puolesta. En sitten tiedä miten totta tämä juttu, mutta en usko, että kieroon kattovat ja on niitä varmaan joskus muutki ostanu =)

Yhteistyössä