E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi olla totta!:Osu ja uppos.
Alkuperäinen kirjoittaja ihme:venkoilijoita taas täällä ketjussa.
Mä sanoisin että violetit ja lasit. On varmaan hienot. Ite haluisin turkoosit tai sitten ihan tositosi vaaleansiniset.
Minkälaiset sun kulmat on, kun niistäkin maristiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:Sul on pienin mahdollinen hajataiton korjaus silmälaseilla.Ei noin pientä korjausta edes lähdetä piilareilla korjaamaan.Mutta olethan tietoinen,että piilarit pitäisi sitten sovittaa optikolla,että kaarevuus yms seikat täsmää sun silmiin?Ettei tule onkelmia.Sorry,työminä pääsee valloilleen... :saint:
Ei ole testattu noita sinisiä piilareita optikolla ja hyvin ne päähän sopii. Tai siis silmiin.Mutta mitä ongelmia voi tulla jos piilarit ei ole sopivat?
mm.happi ei kierrä silmässä,jos linssi liian"tiukka".Tulee suonitusta,pysyviäkin haittoja :/
Suosittelen optikolla käyntiä :wave:
Tietääkö sen itte jos tulee tuollaasia? Minkälaisia ne pysyvät haitat voi olla?
Täällä on kiva homma tuon optikon kanssa, että se taitaa olla täällä aina tiettyinä päivinä. Pienen paikkakunnan ihanuuksia. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja storm:Arvasin aloittajaa lukemattakin et tämä on sinun tekemä gallup. Minä sanoisin et violetit
Alkuperäinen kirjoittaja haukotus:Laita nyt vaikka punaset piilarit vahvuuksilla ja rillit siihen viel koristeeksi.
Et taida mikään ruudinkeksijä olla..
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Nopeesti ketjun lukeneena tuli mieleen, että eikö sinulle sovi aryanin värilliset linssit?
Niitä saa vahvuuksilla ja violetti on tumma. jopa minun tummanruskeissa silmissä violetti näkyi erittäin selvästi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja J:En mäkään kyllä silmien väriä erota lasien takaa, jos ihmisellä on lasit, kyllä ne imee huomion pois silmistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Nopeesti ketjun lukeneena tuli mieleen, että eikö sinulle sovi aryanin värilliset linssit?
Niitä saa vahvuuksilla ja violetti on tumma. jopa minun tummanruskeissa silmissä violetti näkyi erittäin selvästi![]()
Mistä noit linssejä saa?