Turhis äänestys: siniset piilarit vai violetit piilarit silmälasien kanssa?

venkoilijoita taas täällä ketjussa.

Mä sanoisin että violetit ja lasit. On varmaan hienot. Ite haluisin turkoosit tai sitten ihan tositosi vaaleansiniset.

Minkälaiset sun kulmat on, kun niistäkin maristiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ihme:
venkoilijoita taas täällä ketjussa.

Mä sanoisin että violetit ja lasit. On varmaan hienot. Ite haluisin turkoosit tai sitten ihan tositosi vaaleansiniset.

Minkälaiset sun kulmat on, kun niistäkin maristiin?

Kattoin yhdestä paikasta tummanvioletteja piilareita, mutta niitä ei saa vahvuuksilla. Sen takia siis silmälasit ja kyllä silmien värin erottaa vaikka toisella olisi silmälasit. Laitoin kuitenki jo tilaukseen violetit vahvuuksilla olevat piilarit, ovat vain vaaliemmat.

Mun kulmat on aivan normaalit ja muotoillut, mutta jotkut on sitä mieltä, että kaikkien naisten kulmat pitääs olla ohuet viivat. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanni76:
Sul on pienin mahdollinen hajataiton korjaus silmälaseilla.Ei noin pientä korjausta edes lähdetä piilareilla korjaamaan.Mutta olethan tietoinen,että piilarit pitäisi sitten sovittaa optikolla,että kaarevuus yms seikat täsmää sun silmiin?Ettei tule onkelmia.Sorry,työminä pääsee valloilleen... :saint:

Ei ole testattu noita sinisiä piilareita optikolla ja hyvin ne päähän sopii. Tai siis silmiin. :D Mutta mitä ongelmia voi tulla jos piilarit ei ole sopivat?

mm.happi ei kierrä silmässä,jos linssi liian"tiukka".Tulee suonitusta,pysyviäkin haittoja :/
Suosittelen optikolla käyntiä :wave:

Tietääkö sen itte jos tulee tuollaasia? Minkälaisia ne pysyvät haitat voi olla?

Täällä on kiva homma tuon optikon kanssa, että se taitaa olla täällä aina tiettyinä päivinä. Pienen paikkakunnan ihanuuksia. :kieh:

Sorry,tuli eilen unimatti =)
Linkitän sulle tässä yhden aika hyvän ja tärkeän jutun :)
http://www.piilolinssioptikko.net/2009/01/piilolinssit-netist-vai-omalta.html

Nopeesti ketjun lukeneena tuli mieleen, että eikö sinulle sovi aryanin värilliset linssit?
Niitä saa vahvuuksilla ja violetti on tumma. jopa minun tummanruskeissa silmissä violetti näkyi erittäin selvästi :)

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Nopeesti ketjun lukeneena tuli mieleen, että eikö sinulle sovi aryanin värilliset linssit?
Niitä saa vahvuuksilla ja violetti on tumma. jopa minun tummanruskeissa silmissä violetti näkyi erittäin selvästi :)

Mistä noit linssejä saa?

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:

Mistä noit linssejä saa?

Ainakin Katse hinnoissa -optikoilta.
25?/pari

Yhteistyössä