voinko olla raskaana?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi itkujen itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi itkujen itku

Vieras
voinko nyt jo huomata olevani raskaana,jos perjantaina tärppäs?miten te olette huomanneet olleen raskaana ja miten nopeasti?
Niin ja lisään,että siis EN haluaisi tulla raskaaksi.:( onkoha liian myöhästä ottaa jälkiehkäisy?

Alkuperäinen kirjoittaja voi itkujen itku:
petti ehkäisy.
mä pelkään niin olevani raskaana,et ehkä jo kuvittelen raskausoireita.

Miksi sä et heti hakenut sitä jälkiehkäisyä? Myöhäistä se nyt on.

Jos ei juuri ollut kierron puoliväli tai ovulaatioaika, niin epätodennäköistähän tuo, jos kuitenkin mahdollista.

Jälkiehkäisystä en osaa sanoa, kokeilepa kuule ihan itse googlettaa vaikka! Ei näy edes verikokeissa vielä, todennäköisesti ei vielä edes kiinnittynyt.

Jotkut kyllä VÄITTÄÄ että voivat aistia olevansa raskaana jo heti tärpin jälkeen... tosin aika mahdotontahan se on.

jälkiehkäisyn voi ymmärtääkseni ottaa mutta sen teho on jo niin alhainen että ei kannata...

en ala paasaamaan ehkäisystä, se on ihmisen omalla vastuulla ei minun.

odota rauhassa menkkoja ja testaa sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
petti ehkäisy.

mä pelkäisin enemmän niitä tauteja.. ne kun voi tappaa.

itse en noita tauteja pelkää...ainahan ne mahdollisia,mutta todella epätodennäköistä,että saisin taudin tältä mieheltä.
Mutta aina ei voi varmaks sanoa,missä se kuleksinut...

Alkuperäinen kirjoittaja itkujen itku:
petti ehkäisy.

itse en noita tauteja pelkää...ainahan ne mahdollisia,mutta todella epätodennäköistä,että saisin taudin tältä mieheltä.

aivan, kun harrastat seksiä ilman ehkäisyä hänen kanssaan, niin samalla "harrastat seksiä" ilman ehkäisyä kaikkien niiden kanssa joiden kanssa hän on harrastanut seksiä ilman ehkäisyä..

Alkuperäinen kirjoittaja itkujen itku:
petti ehkäisy.

aivan, kun harrastat seksiä ilman ehkäisyä hänen kanssaan, niin samalla "harrastat seksiä" ilman ehkäisyä kaikkien niiden kanssa joiden kanssa hän on harrastanut seksiä ilman ehkäisyä..

meillä kyllä oli kondomit,mutta nekin kun voi rikki mennä...:(
Just mun tuuria.:(

Joo ei sitä jälkiehkäisyä voi enään ottaa.. ku eiks se oo niin että se pitää ottaa mashdolllisimman pian, ei montaa päivää myöhemmin ja toisekseen. miks et heti hakenu jälkiehkäsyä ku huomasitte että ehkäisy petti?? :headwall:
sun on nyt vaan ootettava... Testin voit jo tehdä samana päivänä ku menkkojen pitäis alkaa..

Jälkiehkäsyn aika meni jo.

Ei kandee paneskella, jos lapsi on hirvee katastrofi. Kuulostaa jyrkältä, mut asia nyt vaan on niin, et käyttää sitä ehkäsyä tai ei, saattaa raskaaks tulla.

Ketuttaa, ku nykyään tuntuu ihmisille olevan niin helppo joku aborttiki - siinä sentään tapetaan oma lapsi! Moni ei yrityksestä ja hoidoista huolimatta saa lapsia ja toiset listii omiaan. :kieh: (En nyt ap tarkota sua, v*tuttaa aihe vaan yleisesti.)

No tuo nelonen ku sai alkunsa, niin mulla oli aika vankka aavistus, että nyt tärppäs. Tosin mulla oli ovis just päällä ja muutenkin kaikki otollista. Jälkiehkäisyä et enää ehdi ottaa, et voi kun odottaa.

Yhteistyössä