Voinko olla raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No sitä on sanottu et ovistesti voi näyttää raskauden mut kyl mä sinuna kävisin ostaa ihan sen r-testin jos on syytä raskautta epäillä eikä arvailla ovistestin tuloksia..

Mitä ihmettä sinä sitä täällä kyselet, typerä hupakko. Jos olet ollut ovulaation aikaan yhdynnässä ilman ehkäisyä, niin voit tottakai olla raskaana. Eikö sinulla nyt sen vertaa leikkaa, että ostat raskaustestin ja testaat? Me emme todellakaan voi sitä tietää, oletko raskaana vai et.

Näitä samoja kyselyjä täällä on yhtenään. Miten idiootteja ihmiset oikein ovat?

Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:
Ehkä, ehkä et, testaa uudelleen raskaustestillä. Mutta kannattaa kuitenkin varmistella senkin vaihtoehdon puoleen että sulla on nyt ovulaatio. ;)

Niinpä :D Itse plussasin hiukan yllättäen viime kierrossa kp 58, eli ovis oli ollut kp 43-45 :D (sikiö siis vastasi raskaustesin mukaisi viikkoja, testi näyttii plussa rv4).

Antaa ihmisten kysellä! Älkää avatko ketjua jos tuntuu ärsyttävältä, moni tulee tänne ekaa kertaa, eikä tiedä että esittää typerän, jo usein kysytyn kysymyksen....noh, me ei voida tietää oletko raskaana, voit olla tai sit et, koska ovistestithän voivat näyttää myös raskauden, eli teeppäs raskaustesti ja tulee kertomaan tuloksesta:D

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ehkä, ehkä et, testaa uudelleen raskaustestillä. Mutta kannattaa kuitenkin varmistella senkin vaihtoehdon puoleen että sulla on nyt ovulaatio. ;)

Niinpä :D Itse plussasin hiukan yllättäen viime kierrossa kp 58, eli ovis oli ollut kp 43-45 :D (sikiö siis vastasi raskaustesin mukaisi viikkoja, testi näyttii plussa rv4).

Vautsi, siinä olisi voinut laskettu aika jo vähän heittää aikana ennen ultralaitteita. :D Onnea!

Mitä järkeä täällä raivota, kai ap saa kysyä jos haluaa? Onhan tuo aika tärkeä asia. :)

Peesi!

Ja mulle ovistesti NÄYTTI positiivista raskausaikana. B)

Ja kyllä mullakin on oireiden perusteella pientä raskauspohdintaa. No, se selviää muutaman päivän sisään. |O
On meinaan kaikki oireet. Mutta ne on vaan toiveajattelua. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Mitä järkeä täällä raivota, kai ap saa kysyä jos haluaa? Onhan tuo aika tärkeä asia. :)

Peesi!

Niin minullekin, mutta oli sellainen tavallinen liuskatesti, jossa toi testiviiva muuttui paljon tummemmaksi kun kontrolliviiva. Raskaustestikin oli sitten plussa.
Tosta digitaalisesta testista en sitten tiedä.... KUn saattahan sellaiseen liuskamallisen ovulaatiotestiin tulla hennompi viiva ennen kuukautisia, vaikka raskaana ei olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:

Peesi!

Niin minullekin, mutta oli sellainen tavallinen liuskatesti, jossa toi testiviiva muuttui paljon tummemmaksi kun kontrolliviiva. Raskaustestikin oli sitten plussa.
Tosta digitaalisesta testista en sitten tiedä.... KUn saattahan sellaiseen liuskamallisen ovulaatiotestiin tulla hennompi viiva ennen kuukautisia, vaikka raskaana ei olisikaan.

Niin, paljon mahdollista. Itse käytin sellaista ovistestiä, joka näytti lh-huipun vasta kun alkoi olla jo ovulaatiokipuja. Viivan viivaa ei siihen tullut aiemmin kierrossa ja Apteekin oma näytti ihan eri tavalla viivaa. (minäkö neuroottinen testailija, kun kahdella eri merkkisellä testasin) :ashamed:

Niin, eli siis ovulaatiotesti voi näyttää myös raskauden? Tunnistaako se siis molemmat hormonit? Siis myös hcg hormonin? Mulla ei millään voi nyt olla ovulaatioota, on sen verran säännöllinen kierto.
Ajattelin, että toi digitaalinen on kuitenkin luotettava (?).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin, eli siis ovulaatiotesti voi näyttää myös raskauden? Tunnistaako se siis molemmat hormonit? Siis myös hcg hormonin? Mulla ei millään voi nyt olla ovulaatioota, on sen verran säännöllinen kierto.
Ajattelin, että toi digitaalinen on kuitenkin luotettava (?).

No kyllä joo edelleen se VOI näyttää raskauden, mut älä nyt vielä ala juhlimaan vaan mene ostamaan ihan oikeesti se r-testi...
Homma toimii kumpaankin suuntaan, eli r-testi saattaa reagoida ovulaatioon ja ovulaatio testi raskauteen, mut edelleen......

Alkuperäinen kirjoittaja auttakee!!!!!!!!!!!!!!!:

No tee se raskaustesti, jos siihen saat kaksi viiva tai digitaalisessa lukee, että raskaana, niin sitten olet. Ei sen ovulaatiotestin tuloksen vatvominen tätä asiaa mitenkään selventää :D

Eikös ne hormoonit ole ovulaatiossa ja raskaudessa aika samankaltaiset,ainut että toisella noista hormoneista oli se niinkutsuttu "hattu" ja toisella ei..eli voit hyvinkin olla raskaana,varsinkin jos sulla ei mitenkään voi olla juuri nyt ovulaatio.

Yhteistyössä