A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yksinkertaista:Jos olet ollut yhdynnässä, voit olla raskaana, mikään ehkäisy ei ole 100%...
Alkuperäinen kirjoittaja --:Että nää on ärsyttäviä. Mekö se tiedetään paremmin kuin raskaustesti??! Ja kyllä - oli pakko avata ketju vaikka onkin ärsyttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Ehkä, ehkä et, testaa uudelleen raskaustestillä. Mutta kannattaa kuitenkin varmistella senkin vaihtoehdon puoleen että sulla on nyt ovulaatio.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Ehkä, ehkä et, testaa uudelleen raskaustestillä. Mutta kannattaa kuitenkin varmistella senkin vaihtoehdon puoleen että sulla on nyt ovulaatio.![]()
NiinpäItse plussasin hiukan yllättäen viime kierrossa kp 58, eli ovis oli ollut kp 43-45
(sikiö siis vastasi raskaustesin mukaisi viikkoja, testi näyttii plussa rv4).
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Mitä järkeä täällä raivota, kai ap saa kysyä jos haluaa? Onhan tuo aika tärkeä asia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Mitä järkeä täällä raivota, kai ap saa kysyä jos haluaa? Onhan tuo aika tärkeä asia.![]()
Peesi!
Ja mulle ovistesti NÄYTTI positiivista raskausaikana. B)
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Mitä järkeä täällä raivota, kai ap saa kysyä jos haluaa? Onhan tuo aika tärkeä asia.![]()
Peesi!
Ja mulle ovistesti NÄYTTI positiivista raskausaikana. B)
Niin minullekin, mutta oli sellainen tavallinen liuskatesti, jossa toi testiviiva muuttui paljon tummemmaksi kun kontrolliviiva. Raskaustestikin oli sitten plussa.
Tosta digitaalisesta testista en sitten tiedä.... KUn saattahan sellaiseen liuskamallisen ovulaatiotestiin tulla hennompi viiva ennen kuukautisia, vaikka raskaana ei olisikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin, eli siis ovulaatiotesti voi näyttää myös raskauden? Tunnistaako se siis molemmat hormonit? Siis myös hcg hormonin? Mulla ei millään voi nyt olla ovulaatioota, on sen verran säännöllinen kierto.
Ajattelin, että toi digitaalinen on kuitenkin luotettava (?).
Alkuperäinen kirjoittaja yksinkertaista:Jos olet ollut yhdynnässä, voit olla raskaana, mikään ehkäisy ei ole 100%...
Alkuperäinen kirjoittaja auttakee!!!!!!!!!!!!!!!:Nosto.