voinko jättää lapsen miehelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sara

Vieras
aion ottaa miehestä eron ( hän ei edes itsekään tiedä siitä vielä )
olen niin kyllästynyt tähän kaikkeen ja olen erittäin väsynyt..en jaksa hoitaa tyttöä yksin. nyt on miehen vuoro pitää huolta hänestä. minä pakkaan kamani ja lähden pois yksin. haluan kokea kaikkea ennen kuin täytän 30. tulen katsomaan tyttöä pari kertaa vuodessa. tiedän että minulla tulee ikävä tyttöä, mutta näin on parempi kaikille. avaan sateenvarjon jos kuraa lentää niskaan.

Henkistä kasvua tunnut tarvitsevan.
Pystytkö antamaan itsellesi sen anteeksi, että pieni tyttösi tulee miettimään koko ikänsä miksi äiti ei häntä rakastanut?
Ja kaikki vain siksi että SINÄ saat elää ja kokea.
Mikä on tärkeämpää kuin oma lapsi?
Ratkaisusi teet itse.

miks et voi tavata tyttöäsi useammin?? vaikka kerran viikossa??
käyhän nyt hyvä ihmminen puhumassa ammatti auttajalle, vaikka mielenterveystoimistoon tai neuvolaan.
ootko ajatellu asiaa tyttösi kannalta??

Alkuperäinen kirjoittaja sara:
aion ottaa miehestä eron ( hän ei edes itsekään tiedä siitä vielä )
olen niin kyllästynyt tähän kaikkeen ja olen erittäin väsynyt..en jaksa hoitaa tyttöä yksin. nyt on miehen vuoro pitää huolta hänestä. minä pakkaan kamani ja lähden pois yksin. haluan kokea kaikkea ennen kuin täytän 30. tulen katsomaan tyttöä pari kertaa vuodessa. tiedän että minulla tulee ikävä tyttöä, mutta näin on parempi kaikille. avaan sateenvarjon jos kuraa lentää niskaan.

Ymmärrän niin hyvin tunteesi, mutta koita elää sen yli. Et tule koskaan onnelliseksi vaikka kokisit mitä jos hylkäät lapsesi. Henkine eheys vaatii sen, että on sujut oman menneisyyden kanssa, ja jos nyt jätät lapsesi, kannat taakkaa koko lopun elämäsi. Puhumattakaan mitä lapsesi joutuu kokemaan.. Varmasti on muitakin ratkaisuja olemassa..

Miksi sitä ei paheksuta jos mies jättää lapsen lapsen äidille?miksi on kamalaa jos mies alkaa yh-isäksi?meillä takuulla ero tulossa ja paras vaihtoehto on jos mies yh-isäksi suostuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:
Miksi sitä ei paheksuta jos mies jättää lapsen lapsen äidille?miksi on kamalaa jos mies alkaa yh-isäksi?meillä takuulla ero tulossa ja paras vaihtoehto on jos mies yh-isäksi suostuisi.

Kyllä niitä miehiä paheksutaan, jotka eivät halua nähdä lastaan, kuin pari kertaa vuodessa. Täältä varmasti löytyy pitkiä haukkumisketjuja tällaisista.

Alkuperäinen kirjoittaja :
miks et voi tavata tyttöäsi useammin?? vaikka kerran viikossa??
käyhän nyt hyvä ihmminen puhumassa ammatti auttajalle, vaikka mielenterveystoimistoon tai neuvolaan.
ootko ajatellu asiaa tyttösi kannalta??

koska en kestä nähdä hänen itkuisia kasvoja ja sitä että hän huutaa äiti, äiti äiti..älä lähde! :( minä rakastan sekä miestäni että lastani, mutta nyt tarvitsen aikaa itselleni..en voi rakastaa enkä hoitaa lasta, jos unohdan itseni kokonaan enkä pidä itsestäni huolta eli toisin sanoen poltan itseni ihan piippuun. olen myös miettinyt ottavani tytön mukaan, mutta luultavasti mies ei siihen suostu.

Koska äiti on kantanu lastaan sen 9 kk, kuvitellaan että äidin ja lapsen suhde on jotenkin erityinen. Sellainen, mitä isän ja lapsen välille ei edes voi muodostua. Tämä ei taida kuitenkaan pitää paikkaansa?
Mielestäni se on ihan sama kumpi on yh, mutta en käsitä sitä, että kun lasta aletaan tekemään, on ihan eri mieliala kuin hetken päästä. Sitten kun huomataan miten rankkaa se onkaan.. Jotain vois ajatella etukäteen. Vähän sama juttu ku noitten kesäkissojen kanssa.. (äläkä nyt sara ota tätä henk.koht. paitsi jos siihen on syytä)
Kannattaisiko silti ensin jutella miehen kanssa, eikä vaan päättää että hyvästi..

Ei miehen kanssa aina pysty juttelemaan ei ainakaan meillä mies halus lasta valtavasti enemmän kuin minä.Minä olisin tehnyt abortin lupasi jos ero tulee niin jään yh-isäksi nyt kun ero tulossa niin peruu puheitaa.

Täytyykö olla noin dramaattinen.
Voittehan te erota ja mies ottaa huoltajuuden. Voisit olla esim vkl-äiti.
Ei kai lapsesta tartte kokonaan erota, vaikka kokoaikanen huoltaja ei jaksaisi enää ollakaan.

Malttia nyt. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Hot Shot:
Kaikkea voi kokea silloinkin kun lapsi on vanhempi.

eli ei koskaan sun mielestä..kyllähän äidin pitää olla kunnossa ja voida hyvin että jaksaa ja isän utle ekans ottaa vastuuta..kun on kerta siittänytkin lapsen!

Alkuperäinen kirjoittaja :):
eli ei koskaan sun mielestä..kyllähän äidin pitää olla kunnossa ja voida hyvin että jaksaa ja isän utle ekans ottaa vastuuta..kun on kerta siittänytkin lapsen!

En mä sitä tarkoittanut.Kyllä jos on sellainen mies joka ottaa vastuuta.Mä en olisi voinut tehdä niin.Eksän kanssa se ei olisi toiminut.

Yhteistyössä