M
mielipiteitä
Vieras
Eli tilanne on sellainen, että tykkään tosi paljon yhdestä miehestä. Hän on yh-isä, sellanen persoonallinen tapaus. Ollaan muutaman kerran juteltu, kun ollaan sattumalta törmätty. Ja hän jeesas mua joskua tietokoneen kanssa. Viimeksi hän sitten kysyi, että haluaisinko alkaa tapailemaan häntä.
Mun oli pakko vastata kieltävästi, koska mulla on vakava sairaus, enkä pystyisi kantamaan vastuuta lapsista. Itselläni ei siis ole lapsia.
En kuitenkaan kertonut hänelle todellista syytä kieltäytymiselleni.
No, totuus on, että mä ihan oikeesti tunnen todella paljon lämpöä ja halua ja kaikkee tätä ihmistä kohtaan ja toivoisin, että saisin edes kerran viettää hänen kanssaan helliä hetkiä. Kun nyt ei enempään ole mahdollisuutta.
Olisiko siis tökeröä jotenkin ehdottaa hänelle tätä asiaa.
Vai aiheuttaisiko se enemmän vai pahaa mieltä?
Jos vois ehdottaa niin olisko parempi esim. jollain tekosyyllä kutsua hänet ensin käymään vai kysyä suoraan asiasta. Voisin sitten kertoo rehellisesti sen syynkin miks en voi seurustella.
Mielipiteitä?
Kiitos jos joku jaksoi lukea ja vastata!! :heart:
Mun oli pakko vastata kieltävästi, koska mulla on vakava sairaus, enkä pystyisi kantamaan vastuuta lapsista. Itselläni ei siis ole lapsia.
En kuitenkaan kertonut hänelle todellista syytä kieltäytymiselleni.
No, totuus on, että mä ihan oikeesti tunnen todella paljon lämpöä ja halua ja kaikkee tätä ihmistä kohtaan ja toivoisin, että saisin edes kerran viettää hänen kanssaan helliä hetkiä. Kun nyt ei enempään ole mahdollisuutta.
Olisiko siis tökeröä jotenkin ehdottaa hänelle tätä asiaa.
Vai aiheuttaisiko se enemmän vai pahaa mieltä?
Jos vois ehdottaa niin olisko parempi esim. jollain tekosyyllä kutsua hänet ensin käymään vai kysyä suoraan asiasta. Voisin sitten kertoo rehellisesti sen syynkin miks en voi seurustella.
Mielipiteitä?
Kiitos jos joku jaksoi lukea ja vastata!! :heart: