Voin ylpeänä ilmoittaa, että en koskaan ole harrastanut yhdenillan juttua!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja beautiful.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

beautiful.

Vieras
Periaatepäätös, koskaan en ole harrastanut seksiä yhdenillanjuttuna.

Ja voin sanoa ihan rehellisesti, että olen normaalipainoinen ja kaunis. Sain sinkkuaikoinani paljon ihailua miehiltä, kun kerroin, että seksiä en harrasta enkä lähde yökylään. He sanoivat, että olisipa moni muukin nainen tuollainen ja että he arvostavat tuollaista tosi paljon! Pörräsin ahkeraan ravintoloissa ja miehet yrittivät iskeä ja tulivat sanomaan kauniiksi. Kävin kyllä treffeillä ja seurustelin monienkin kanssa, seksi tuli kuvioihin, jos seurustelu kesti yli 2 kk. Nyt olen jo ollut naimisissa 4 vuotta. Olen todella ylpeä siitä, että en koskaan harrastanut yhden illan juttuja.

Voin ylpeänä ilmoittaa, että en ole milloinkaan harrastanut seksiä ennen avioliittoa! Ja mitään en tunne menettäneeni! Yli kymmenen vuotta ollaan oltu naimisissa ja seksi vain paranee!

onko sulla kenties huono itsetunto kun pitää hokea ja toitottaa kaikelle kansalle että olet kaunis ja jotkut miehet sinua haluaa..?miten ne yhdenillan jutut liittyy ulkonäköön tai painoon? et rumat ja lihavat ihmiset ei voi harrastaa yhdenillan juttuja vai?

Minä olen harrastanut sitten muidenki edestä nuorena. Enkä kyllä sillä ylpeile, kamalaa se oli, varsinkin, kun oli aika ikäviäkin tapahtumia....että hienoa hienoa, kun ap on voinut elää toisin

No en ole minäkään, enkä siitä kyllä kirjottele mihkään ?!

Varmasti on monia muita myös ja taas toiset toimivat toisella tavalla niin mitä sitten, eipä se minulle kuulu :)

Alkuperäinen kirjoittaja beautiful.:

Ja voin sanoa ihan rehellisesti, että olen normaalipainoinen ja kaunis..

Mulla on ihan sama periaatepäätös ja mä en ole normaalipainoinen enkä kamalan kauniskaan. :whistle:

Minä olen monestikin :) miksi en olisi? en mä halunnut ketään roikkumaan jalkaani, mutta seksiä halusin kuitenkin harrastaa joten yhden illan jutut oli loistava ratkaisu, toinen joka oli myös hyvä oli pelkkä seksisuhde, pantiin sillon kun teki mieli, mut muuten molemmat meni omia menojaan.

Nyt mieheni kanssa oon ollut toistakymmentävuotta ja ei kyllä harmita ollenkaan nuoruuden seikkailut :) hyvä vaan, et tuli koettua yhtä jos toista :)

Ja voin sanoa ihan rehellisesti, ...
...seurustelin monienkin kanssa, seksi tuli kuvioihin, jos seurustelu kesti yli 2 kk.

Lopahtiko monikin seurustelu (=miehen mielenkiinto) kuitenkin sitten pian tuon kahden kk jälkeen?

:wawe:

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Ja voin sanoa ihan rehellisesti, että olen normaalipainoinen ja kaunis..

Mulla on ihan sama periaatepäätös ja mä en ole normaalipainoinen enkä kamalan kauniskaan. :whistle:

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja bye bye beautiful:

Ja voin sanoa ihan rehellisesti, ...
...seurustelin monienkin kanssa, seksi tuli kuvioihin, jos seurustelu kesti yli 2 kk.

Lopahtiko monikin seurustelu (=miehen mielenkiinto) kuitenkin sitten pian tuon kahden kk jälkeen?

:wawe:

Mun mielenkiinto lopahti, joskus miehen. Sänkyyn asti olen päätynyt vain pitkissä suhteissa, eli yhteensä 5 miehen kanssa.

Voin ylpeänä ilmoittaa, että olen harrastanut yhden illan suhteita! :p Osasta tullut vakkaripanoja, mikä on toiminut erittäin hyvin puolin ja toisin, kun ei ole halunnut ketään nurkkiin notkumaan. Kukin omalla kohdallaan tietysti asiasta päättää.

Yhteistyössä