Y
Yksinäinen
Vieras
Alan olla jo itse aivan lopussa ja ei ole ketään oikein kenelle puhua..siksi päätinkin kirjoittaa tänne! Olen siis aivan maassa ja masentaa todella paljon. Oikein mikään ei kiinnosta ja jatkuvaa väsymystä vain koko ajan! Syy on siis se että mieheni on muuttunut! Koko ajan mennään vain huonompaan suuntaan! Meillä on vuoden ikäinen lapsi ja koiranpentu. Jos lapsellamme on jatkuvaa kiukuttelua tai koira pissailee koko ajan sisälle, niin johan lähti miehen hermot. Mulle valittaa kun ei saa yhtään omaa aikaa..ei sitä omaa aikaa oikein kummallakaan ole! Ja suurin syy siihen on varmasti se etten malta jättää oikein tyttöä hoitoon! En oikein luota kuin omiin vanhempiini ja siitähän mies sitten taas suuttuu! Syy siihen etten mielelläni lasta hänen kotiinsa vie, on se kun minun ja anopin välit ei oo koskaan olleet mitkään mailman parhaat..
Silloin on lasta vaikea viedä sinne! Mutta mies kääntyy tässäkin asiassa minua vastaan! Myös mieheni sisko on muuttunut itseäni kohtaan..huomaan hyvin mitä nykyään minusta ajttelee! Myös tästä en uskalla miehelle puhua! Emme pysty mistään puhumaan! Jatkuvaa tappelua koko ajan! Ei intohimoa, syleilyä, rakkauden tunnustuksia..ei mitään mitä kaipaan! Olen yrittänyt puhua mutta joka kerta mies "pakenee" paikalta ja luulee että hetken poissaolon tai mykkäkoulun jälkeen kaikki on taas hyvin! Mutta kun ei ole! En enää tiedä mitä tehdä!? Muhun sattuu ja paljon..en enää tiedä sattuisiko se ero enemmän!? :'(