Nobody
Ollaan mieheni kanssa oltu pian seitsemän vuotta yhdessä,viisi naimisissa.Onnellisia ollaan oltu,rakastan miestäni todella paljon.Meillä on ihana poika 7kk.Olen aina huolehtinut kodista ja huoltanut pyykit,ruoat ym.Nyt on vaan välillä "repsahtanut" vauvan myötä että pyykit saattaa olla telineellä päivän ylim. tai muuta tuollaista pikku juttua.Mieheni haukkuu minua siitä jatkuvasti.En kuulemma enää tee mitään vaan makaan päivät sohvalla (????) vauvan kanssa.Hän ei käsitä sitä että kun vauva nukkuu olisi silloin kiva tehdä jotain muutakin välillä kuin nurkkia jyystää.En jaksa koko ajan olla jotain tekemässä.Minulle jäi lapselta kymmenen ylimääräistä kiloa.Olin kyllä aikaisemminkin vähän ylipainoinen.Yritän käydä jumpalla ja katsoa koko ajan mitä syön.Tämä ei miehelleni riitä,haukkuu vaan koko ajan läskiksi ja rumaksi ja aina katsoo mitä syön.Esim jos otan ruokaa lautaselle hän saattaa sanoa että kyllä se jo riittää tai jos mietin että söisinkö iltapalaa mies huomauttaa olevan parempi olla syömättä.Imetän vielä vauvaa,tuo paska ei tajua ettei silloin voi olla koko ajan syömättä.Pelottaa jo syödä hänen seurassaan kun kyttää koko ajan.En jaksa tämmöistä mutta en haluaisi erotakkaan koska poikamme jumaloi häntä.En voi muuta kuin itkeä :ashamed: itsetunto on nollassa.....tekisi mieli lopettaa koko elämä.En vaan haluaisi sitäkään tehdä,suremaan jäisi rakas poikani ja ihanat vanhemmat.En enää tiedä mitä tehdä.