J
"juu"
Vieras
oikeesti ,ap,hae sossusta tukiperhettä,saat 1-2x kk vapaan viikonlopun. älä hae sijaisperhettä,ne vie lapsen kokonaan,kokemuksia lähipiiristä on....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
en tässä varsinaissesti ole poistamassa ketään minnekkään,kerroin vain tuntemuksistani.ehkä olen väsy tähän perhe elämään kun muuta ei elämäs enää ole..varmasti tuntemukseni johtuvat jostain muuta kuin lapsesta..kaikkea ikävää mulle sattunu juuri silloin ku tämä nuorin syntyi..ja kun en olisi halunnut enempää lapsia mutta en kyennyt aborttiaka tekemään..
mun mielenterveydessä ei kyllä ole vikaa..mutta kai ihminen voi väsyä ettei jaksa uhmaikäistä..mulla muutenki surua tässä ollut peräjälkeen eikä oikee jaksa kuunnella uhmiksen tappelua aamusta iltaan,mut eiköhä tää tästä helpota ku pvä koti alkaa taas..
mun mielenterveydessä ei kyllä ole vikaa..mutta kai ihminen voi väsyä ettei jaksa uhmaikäistä..mulla muutenki surua tässä ollut peräjälkeen eikä oikee jaksa kuunnella uhmiksen tappelua aamusta iltaan,mut eiköhä tää tästä helpota ku pvä koti alkaa taas..