Voiko useamman pojan "tehnyt" mies saada tytön?

No joo vitsiähän me tuon miehen kanssa väännettiin, mutta kyllä mä jäin tätä silti pohtimaan. :D Vaikka aivan oikiasti ei sillä sukupuolella ole väliä. =) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Onko nää kaikki pojat saman äidin kanssa? On olemassa teoria siitä, että myös munasolulla on osuutensa syntyvän lapsen sukupuolen valinnassa. Teoriassa siis saman naisen munasolut toistaiseksi tuntemattomista syistä suosivat tiettyjä ominaisuuksia omaavia siittiöitä :)
Tää oli vähän se juttu mitä yritin tossa selittää. :D Tosin mä olen kuullut tämän silleen, että se on se naisen erite joka suosii jompia kumpia siittiöitä. Eli esim. poikasiittiöt pääsevät helpommin eteenpäin kyseisen naisen sisällä.

Mä olen kans alkanut ajatella, että munasolulla tai liman koostumuksella täytyy olla myös merkitystä. Itsellä neljä tyttöä kahden eri miehen kanssa. Kolmen tyttäreni isällä on veli, ja isänisällä kolme veljeä. Että se siitä miehen osuudesta sukupuoleen...

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän tytön äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Onko nää kaikki pojat saman äidin kanssa? On olemassa teoria siitä, että myös munasolulla on osuutensa syntyvän lapsen sukupuolen valinnassa. Teoriassa siis saman naisen munasolut toistaiseksi tuntemattomista syistä suosivat tiettyjä ominaisuuksia omaavia siittiöitä :)
Tää oli vähän se juttu mitä yritin tossa selittää. :D Tosin mä olen kuullut tämän silleen, että se on se naisen erite joka suosii jompia kumpia siittiöitä. Eli esim. poikasiittiöt pääsevät helpommin eteenpäin kyseisen naisen sisällä.

Mä olen kans alkanut ajatella, että munasolulla tai liman koostumuksella täytyy olla myös merkitystä. Itsellä neljä tyttöä kahden eri miehen kanssa. Kolmen tyttäreni isällä on veli, ja isänisällä kolme veljeä. Että se siitä miehen osuudesta sukupuoleen...

NOh noh, takaisin koulunpenkille.
Kappas kun et yritä ehdottaa että tähtien asento vaikuttaa syntyvän lapsen sukupuoleen.

Tekijöitä ja muuttujia on monia mutta lähtökohtaisesti miehen siittiöt määräävät kumpi siitä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja mjäs:
Ei tuota tehnyt -sanaa olisi tarvinnut laittaa lainausmerkkeihin. Kyllä me teemme ne lapset aivan oikeasti ja kovaa hommaa se onkin.

Älä nitise! Treenaat etukäteen kolmesti päivässä, niin ei tarvitse h-hetkellä valittaa!

mä olen ymmärtänyt että poikasiittiöt on nopeempia ja ne ekana kerkee sinne määränpäähänsä, mut ne kuolee nopeemmin kuin tyttösiittiöt. ne tytöt on taas hitaampia mutta kestävämpiä..

mullakin on sellanen mahassa joka on hedelmöittynyt ihan viime hetkillä.. että elokuussa sitten saa tietää kumpi tuli.. eka oli poika ja oli tasan ekana päivänä tehty jollon voi hedelmöittyä..

Alkuperäinen kirjoittaja noin se vain menee:
Varmaan poika jos hedelmöittynyt viime hetkeillä. Tyttöä täytyy yrittää aiemmin kun ovat pikäikäisempiä ja hitaita.

Likkaa yrittäessä tuli paneskeltua pari päivää ennen oletettua ovista, että... :whistle:

Yhteistyössä