V
VIeras
Vieras
Voi varmasti. ainakin tyttöjä "tehnyt" mies voi saada myös poikia. Itellä 4siskoa ja 1 veli..
Naapurin pojaksi kyllä epäilevät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KieroonKasvanu:![]()
Kyllä varmaan voi "tehdä" sulle tytön...
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Tää oli vähän se juttu mitä yritin tossa selittää.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Onko nää kaikki pojat saman äidin kanssa? On olemassa teoria siitä, että myös munasolulla on osuutensa syntyvän lapsen sukupuolen valinnassa. Teoriassa siis saman naisen munasolut toistaiseksi tuntemattomista syistä suosivat tiettyjä ominaisuuksia omaavia siittiöitä![]()
Tosin mä olen kuullut tämän silleen, että se on se naisen erite joka suosii jompia kumpia siittiöitä. Eli esim. poikasiittiöt pääsevät helpommin eteenpäin kyseisen naisen sisällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän tytön äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Tää oli vähän se juttu mitä yritin tossa selittää.Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Onko nää kaikki pojat saman äidin kanssa? On olemassa teoria siitä, että myös munasolulla on osuutensa syntyvän lapsen sukupuolen valinnassa. Teoriassa siis saman naisen munasolut toistaiseksi tuntemattomista syistä suosivat tiettyjä ominaisuuksia omaavia siittiöitä![]()
Tosin mä olen kuullut tämän silleen, että se on se naisen erite joka suosii jompia kumpia siittiöitä. Eli esim. poikasiittiöt pääsevät helpommin eteenpäin kyseisen naisen sisällä.
Mä olen kans alkanut ajatella, että munasolulla tai liman koostumuksella täytyy olla myös merkitystä. Itsellä neljä tyttöä kahden eri miehen kanssa. Kolmen tyttäreni isällä on veli, ja isänisällä kolme veljeä. Että se siitä miehen osuudesta sukupuoleen...
Alkuperäinen kirjoittaja mjäs:Ei tuota tehnyt -sanaa olisi tarvinnut laittaa lainausmerkkeihin. Kyllä me teemme ne lapset aivan oikeasti ja kovaa hommaa se onkin.
Alkuperäinen kirjoittaja toiv ei!:toivottavasti ei sellaista virhettä erehdy tekemään
Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mulla on ongelma toisin päin eli tyttöjentekijältä pitäis saada poika![]()
Alkuperäinen kirjoittaja todistettu on:Alkuperäinen kirjoittaja erka:Mulla on ongelma toisin päin eli tyttöjentekijältä pitäis saada poika![]()
Leikitte kuukauden kaneja niin ei kerkeä tyttöä tulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja noin se vain menee:Varmaan poika jos hedelmöittynyt viime hetkeillä. Tyttöä täytyy yrittää aiemmin kun ovat pikäikäisempiä ja hitaita.