voiko ultrassa nähtyyn sukupuoleen luottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja serveri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle ehdoteltiin että poika olsi tulossa, kivesten kaiut näkyi, mutta synnytyksessä paljastui että taisivat olla häpyluut. Arvaa vaan millainen riemu siitä syntyi kun pääsin mekkojen ostoon. Tais mennä ekat äitiyspäivärahat vain vaaleanpunaisiin vaatteisiin :D

Neuvolan vähän vanhemmalla ultralla nuori lääkäri sanoi että näyttäis olevan pyöreäposkinen tyttö tulossa :)
Ja oikein näki, varsinkin vauvana tyttö kuuli poskistaan :whistle: pojasta ei kerrottu kumpi tulossa, eikä tästä masussa olevasta varmaankaan edes kysytä.

Meille lääkäri sanoi, että sitten kun sen sukupuolen oikeesti näkee kunnolla niin kyllä se varma on...

... MUTTA onhan niitä tosi paljon että onkin ollut veikkaus väärin. Meillä piti paikkansa, mutta ei oo pitkä aika kun jollakulla oli mennyt 4D-ultrassa sanottu sukupuoli väärin... :whistle:

no entäs kun kaksi eri lääkäriä on sanonut että enempi tytöltä näyttää, toinen rv18 ja toinen rv27, onko käynyt kellekään niin että kaksi eri lääkäriä erehtynyt?

meillä on 2 ekassa sanottu sukupuoli siinä rv 20-21 toisesta veikattiin tyttöä toisersta poikaa molemmat piti paikkansa
kolmannessa ultrattiin usein mutta rv 35 suostuivat kertomaan että kyllä se selvä poika on ja poikahan se olikin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 10:03 rtgtäti kirjoitti:
ultraan ei voi luottaa kun 50 %, koska esim. tyttöjen häpyhuulet saattaa olla hyvinkin turvoksissa ja näyttää kiveksiltä... että siitä sitten arvailevaan...

joo tän mä ymmärränkin ja myös että voi olla napanuora tai peukalo haaroissa ja näyttää pippeliltä, mutta jos siitä esim viikolla 27 sanotaan että häpyhuulilta näyttää, kaksi kapeaa huulta, kysyin lääkäriltäkin että eikös ne voisi olla littanassa olevat pallit vastasi hän että kyllä siellä yleensä jotain uloketta näkyisi jos poika, eli ne kellä tyttö "muuttunutkin" pojaksi, mitä teille on silloin ultratessa sanottu?

Kyllä mä ainakin olen pojan kivekset ja pippelin nähnyt ultrassa jo 2 kertaa, että pitää melkoisen erikoinen tyttö olla jos alapää näyttää tuolta... Luotan siis 101% että poika tulossa =)

Esikoisesta ei kysytty ja oli poika.
Sitten molemmista tytöistä ollan kysytty ja sanoivat että selvästi näkyy että tyttö.
Ekasta tytöstä sanottiin neljässä eri ultrassa että on tyttö.
Toisesta tytöstä sanottiin kahdessa eri ultrassa että on tyttö.

Kätilötätini sanoi, että ultran tyttö voi muuttua pojaksi, jos kivekset eivät ole vielä laskeutuneet. Samoin poika voi muuttua tytöksi, jos esim. turvonneita häpyhuulia tai napanuoraa on erehdytty luulemaan pippeliksi. Utralla nähtyyn sukupuoleen ei siis koskaan voi luottaa 100 prosenttisesti.

Yhteistyössä