L
"laylah"
Vieras
mulla on siis "poikavärinen" toppahaalari, jossa on mustaa ja sinistä. Muuten ihan tosi hyvässä kunnossa ja laadukas haalari. Mutta pitääkö ostaa uusi tytölle (2,5 v.), vai meniskö tuo. Tiedän kyllä jo heti oikeastaan, millaisia vastauksia tähän tulee. Itsekin ajattelin ensin, että tottakai se käy. Mutta sitten mietin vähän tarkemmin ja en ollutkaan enää varma. Mitä mieltä?