Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja K:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja KataRiina:
Alkuperäinen kirjoittaja nintsku76:
Ota tuosta työkkäristä nykyään mitään selvää :headwall: Ei tuo kyllä oikealta vaikuta. Samahan se on tarjota työtä vaikka keskeltä metsää, oma asiasi sitten, että miten pääset sinne. Ihme touhua!!!
Moni muuten tekee töitä keskellä metsää ja ihan itse osaa sekä haluaa mennä työpaikalleen. Toiset sitten ovat sitä mieltä että työantajan pitäisi tulla kotoa hakemaan...
Vaikeaa se on kortittoman lähteä monen kilometrin päähän asti töihin...vaikka olisi keskellä metsää!!!
Autokoulusta saa kortin ja autokaupasta auton muutamalla satasella.
Mut tämäkin tuntuu olevan liikaa vaadittu joiltakin...
no totta hemmetissä on paljon..mietippä ekanakin että paljonko se ajokortti maksaa. Kuinka paljon sen auton ylläpito maksaa vakuutuksineen ja bensoineen.
Sitku sulla on se kortti ja auto sä voit maksaa ne kulut mitä autosta tulee sillä palkallasi minkä saat tekemästäsi työstä.
Muutaman satasen autoon ei tartte ottaa kuin liikennevakuutus johon menee muutaman päivän palkka vuositasolla. Bensakulutkaan ei ole kovat, eurolla pystyy ajamaan 8-10 kilsaa.
.
Ja lisäksi auto ja ajokortti ovat investointeja tulevaisuuteen, jotka avaavat taas uusia, entistäkin parempia mahdollisuuksia työelämässä. Aivan kuten opiskelukin. Täällä on vain niin lyhytnäköistä porukkaa, eivätkä ole mitään valmiita sijoittamaan pärjätäkseen tulevaisuudessa elämässään paremmin.

kumman sä tekisit
a) ostaisit elintärkeät lääkkeesi vai
b) maksaisit osan ajokorttia?
hmmm,..mun ei sitä tarvii kahesti edes pohtia. Että sijoitus sekin on tulevaisuuteen kun on ne lääkkeet ja pysyy tolpillaan ylipäänsä ja pääsee joka päivä eteenpäin.
Mä sanoisin et täällä on kapeakatsantaista porukkaa kun ei kyetä asettumaan toisen asemaan.
Ajattelemaan että kaikesta huolimatta niin kaikki EIVÄT kykene sijoittamaan ajokorttiin tai autoon olkoon se kuinka sijoitus tulevaa(kaikki kun ei ole halusta kiinni).
Ja vaikka se auton ruppana maksaisi vaikka 200euroa..no ne auton ruppanat kun tuppaa hajoamaan heti ensimmäiseen mutkaan(kokemusta on 2auton verran kun mies oli työharjoittelussa.. toinen taisi peräti olla jopa 500euron auto).