Voiko tuo hormonikierukka aiheuttaa vielä ihme kipuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kovajänis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kovajänis

Aktiivinen jäsen
29.11.2006
9 532
3
36
Kun nyt toista päivää ihan älytön kipu vasemmalla alavatsassa, ihan kuin munasarjan kohdalla :( Yskiä eikä aivastaa kärsi kun tuntuu että repeisi jokin siinä kohtaa. Mirena ollut siis reilun kuukauden ongelmattomasti, välillä kohdun nippaisuja vaan ohimennen ollut, ei mitään vuotoja tms. Vai mikä pirskuleen kramppi siellä on :headwall:

Mulla ainakin ovulaation aikana ja menkkojen alussa sattuu ja lujaa. Ja juuri toiselle puolelle, välillä puolta vaihtaen. Ei auta yksi burana, kaksi 600 buranaa heitän huiviin niin se auttaa!

Alkuperäinen kirjoittaja k:
Mulla ainakin ovulaation aikana ja menkkojen alussa sattuu ja lujaa. Ja juuri toiselle puolelle, välillä puolta vaihtaen. Ei auta yksi burana, kaksi 600 buranaa heitän huiviin niin se auttaa!

Ei kait pitäisi ovulaatiota olla hormonikierukan kanssa? Ennen kärsin noin 2 viikkoa alavatsakivuista ennen menkkoja ja lääkärin mukaan nekin piti helpottaa tällä vempaimella, no, eipä tämä mitään jos ei sitä aikaa kestä. Ihmettelen vaan miksi noin kipuilee yhtäkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:

Ei kait pitäisi ovulaatiota olla hormonikierukan kanssa? Ennen kärsin noin 2 viikkoa alavatsakivuista ennen menkkoja ja lääkärin mukaan nekin piti helpottaa tällä vempaimella, no, eipä tämä mitään jos ei sitä aikaa kestä. Ihmettelen vaan miksi noin kipuilee yhtäkkiä.

Siinä ohjeessakin lukee että estää osan munasolun irtoamisista, eli kai se voi ovulaatio ollakin...?

No, sulla on ollut niin vähän aikaa vielä se, voihan se olla jotain yleistä kipua. Miten vuodot on tullu? Vai onko ollenkaan?

Ei ole vuodellut ollenkaan, siis ei edes tiputtelua mitä sanoi lääkäri että tulee liki kaikille. Ehkäpä tää sitten on jotain vaikutusta vaan siitä hormonivaikutuksesta mikä kierukassa on
:/

Täällä on nyt menossa jo toinen kuukausi kierukan kanssa ja tuollaiset kivut ovat menossa toista kertaa. Kyllä ne ihan menkkoihin olen pystynyt valitettavasti liittämään. :|

Enemmän kuin kivut, mua ottaa päähän tää vuotaminen. Grr.

Yhteistyössä