Voiko tästä soittaa poliisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meiltä tuli kerran kyseiseen vähemmistöön kuuluva ostaa autoa. Mua rupesi jotenkin epäilyttää miehen henkilöllisyys, kun se kirjoitti nimensä kauppakirjaan tikkukirjaimin, eikä siis "kaunolla" allekirjoitusta. Soitettiin poliisille että onko tän nimistä sälliä oikeesti olemassa. Polliisi vastas, että johan toki on ja asuukin väittämässään osoitteessa, mutta sil ei oo ajokorttia...

Niin allekirjoituksen ei tule olla kaunoa...vaan sellaista jonka allekirjoittaja kirjoittaa. Vaikkakin tikkukirjaimilla.
Ja autonkin voi ostaa vaikkei olisi korttia. Se, että poliisi kertoi teille tiedon henkilön ajokortittomuudesta on ollut iso virhe, koska se on tietoa joka ei siviilille kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Meiltä tuli kerran kyseiseen vähemmistöön kuuluva ostaa autoa. Mua rupesi jotenkin epäilyttää miehen henkilöllisyys, kun se kirjoitti nimensä kauppakirjaan tikkukirjaimin, eikä siis "kaunolla" allekirjoitusta. Soitettiin poliisille että onko tän nimistä sälliä oikeesti olemassa. Polliisi vastas, että johan toki on ja asuukin väittämässään osoitteessa, mutta sil ei oo ajokorttia...

Tikkukirjaimin luultavasti siksi kun ei osaa kaunoa.Mannet ei saa olla viisaampia kuin vanhempansa,siksi joutuvat lopettamaan koulunsa.

minusta ei heti ensimmäisessä puhelussa, varsinkaan jos ei ostaja oikealta ostajalta kuulosta, kannata lähteä mitään tarkkoja nimi ja osoitetietojaan antamaan. vasta sitten kun oikeasti sovitaan näytöstä tai ostaja oikeasti haluaa tietää jotakin tarkempaan. toki numerotiedustelusta saa katuosoitteenkin jos ei osoitetta ole kielletty.

onko vielä kuulunut jotain..
ja tosiaan enää eik oo toi 10022 poliisin numero..
yleinen hätänumero on myös poliisin numero,mutta kai joka poliisi laitokselle on omat numeronsakkin..:)
itse antaisin asian olla,mutta soittasin pika pikaa jos joku oven taa tulis notkuu :/

Yhteistyössä