En uskonut että teen ikinä aloituksen tästä aiheesta (pettäminen?)..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tärisee raivosta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tärisee raivosta

Vieras
Mutta tuliko se pettäminen nyt meidänkin perheeseen...
Huomasin että mies viestitteli ja oli jotenkin omituinen kun tulin samaan tilaan. Tilaisuuden tullen tutkin puhelimen (joo, tiedän ettei saa mutta tuli sellanen "tunne") ja viestit oli poistettu ja puhelut, mutta lähetetyissä oli numero joka oli sitten naisen.
Kysyin mieheltä kuka tämä xx on ja kierrellen kaarrellen sano että "yks tuttu vaan".

Kertomus menee kuulema niin että tapasivat ravintolassa muuten vaan ovat viestitelleet...ihan kaveripohjalta....mitään ei ole tapahtunut....ei ole tavannut sen jälkeen.....ja sitärataa.
Tämän tivaamisen jälkeen mies oli soittanut tälle naiselle ja sanonut että sain tietää nimen ja numeron ja käyn kuumana...
No arvatkaapa vaan vastaako tämä nainen kun yritän soittaa? No ei.
Mies sanoo että soitti (kun kysyin miksi piti varoittaa) että arvas että käsitän asian väärin...

Mikä tässä on homman nimi? Mitä teen? Antakaa neuvoja!

Niin ja kaiken huippu: löysin tämän naisen naamakirjasta, mutta tämän mieheni "varotuksen" jälkeen, en enää löydä. Piilottanut profiilinsa vissiin...

Ukkos pettää sua, nyt valitset vaan hyväksytkö asian jatkossa vai eroatko. Uskollista siitä et saa tekemälläkään, kun on tiensä valinnut ja kiinni jäätyään vielä valehteleekin viimeiseen asti.

Kyllä tuo on aika selvää että jostain muusta kuin kaveruudesta on kyse.

Jos he olisivat vain kavereita kuten miehesi väittää, niin miksi nainen ei vastaa soittoihisi ja piilottaa itsensä facenbookissa?

Jos minä aheuttaisin jonkun parisuhteeseen pettämisepäilyjä ja todella olisin vain miehen kaveri/tuttu, niin mielelläni oikaisisin tilanteen naiselle suoraan.

Jotain salattavaa niillä on.

jos sulla on useinkin tapana olla syyttä mustasukkanen ja soitella raivoissasi miehen kaverinaisille ja syyttää ties mistä, niin en ihmettele jos miehes tätä naista varoitti.

tai sitten se tosiaan pettää sua.
ei voi tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja Selvä peli:
Ukkos pettää sua, nyt valitset vaan hyväksytkö asian jatkossa vai eroatko. Uskollista siitä et saa tekemälläkään, kun on tiensä valinnut ja kiinni jäätyään vielä valehteleekin viimeiseen asti.

siltä valitettavasti vaikuttais tuon ap:n kertoman perusteella...

Pettää minkä kerkiää. Hyvä kun sait selville nyt, tässä vaiheessa mies ilmeisesti päättää kumman valitsee... Jos nyt haluat jäädä katsomaan tilannetta. Voihan se olla ollut ihan harmitonta, mutta jatkossa olisi voinut edetä... En ainakaan itse halua että oma mies viestittelee ja soittelee vieraalle ämmälle ja VAROITTELEE mitään. Eikös toi jo kerro, että jotain sutinaa oli????

hephep, kyllä siitä voi uskollisen "saada" jos vaan saatte asiat puhuttua ja miehellä on halua puhua, nyt näköjään häpeää ja yrittää peitellä mitä peiteltävissä on. mutta nyt siis teidän pitäis saada asiat puhuttua halki poikki ja pinoon.

ja jos siis molemmilla halua niin asiat voi saada kuntoon eikä mies enää petä! mutta toki voi olla ketjupettäjäkin. Kannattaa luottaa siihen kuuluisaan naisenvaistoon!!! se toimii, vain sinä tiiät mitä uskot ja haluatko/jaksatko satsata enää teidän suhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos sulla on useinkin tapana olla syyttä mustasukkanen ja soitella raivoissasi miehen kaverinaisille ja syyttää ties mistä, niin en ihmettele jos miehes tätä naista varoitti.
tai sitten se tosiaan pettää sua.
ei voi tietää.

juu, jos näin toimii niin empä ihmettele yhtään että varotti.

MUTTA, jos on molemmilla puhtaat paperit niin ei ole mitään syytä piilottaa profiiliaan :whistle:

Anna kaks vaihtoehtoo, jos ovat kerran kavereita, pyydä kylään ja kerro että haluat tutustua tähän, jos ei suostu, sano ette usko että ovat pelkästään kaverieta ja pistä ukko pihalle.

mä varmaan kysyisin että miks pitää salata jos kerta on vaan kavereita.. miks ei heti paarin jälkeen sanonu että tapasin yhen kivan tyypin ja ois kiva jos voitas olla kamuja.
Jos kerta ovat "vaan" kavereita ni sanopa miehelle että kutsu ihmeessä kylään, että säkin haluat kyllä tuntea miehen kaverit.. :D

Aiiiivan, yhdyn edellisiin siinä et jos oot kovinkin äkkipikainen ja vetelet nopeasti omia johtopäätöksiä, en tästä "varotuksesta" yllättyisin, mutta, jos et niin kyllä mäkin aattelisin et on jotain hämärää meneillää...Ei meillä nimittäin peitellä soittoja ja tekstareita mies/naispuolisilta kavereilta, päinvastoin, onpa tuo joskus pyytäny yhen naispuolisen kaverinsa meille kahvillekkin jotta mäkin tutustuisin siihen..Ja minä oon raahannu tuota isäntää mukanani omien miespuolisten kavereitteni luokse, nykyään tuo soittelee monen kanssa enemmän kun minä..

Tosi outoo tuommonen varottelu. Jos olisitkin mustasukkanen, miehen luulis tutustuttavan sinut naispuolisiin kavereihin ja sun ei tarviis turhia epäillä. Ei meillä ainakaan ole tapana piilotella ja varotella tai pitää salaisia ystäviä. Puoliso etusijalla ja normaalia kanssakäymistä porukalla!

Ei ehkä ole vielä pettänyt fyysisesti, mutta hyvä alku suhteelle jo on/oli.
Toivottavasti saatte puhuttua tästä asiallisesti keskenänne ja toivotaan, että mies itsekin tajuaa kuinka lähellä on ollut pettämistä ja pelästyy. Jos sitten onkin kyseessä pelimies, niin anna mennä.

Kiitos kommenteista.
Puhuttu on. Mies väittää kivenkovaan että ei ole mitään, että tuttu on vaan ja kuulumisia vaihtoivat.
Kun kysyin miksi sitten ei mulle vastaa, niin sano että varmaan säikähti tai jotain, että mistä hän tietää.
Olisin soittanut tälle naiselle ja kysynyt ihan asiallisesti että mikä tää juttu on hänen ja mun miehen välillä. Olisin vaan kysyny!

FB:ssä ei saa kyl itseään piiloon samalla tavalla kuten ennen. Siis sillain että näkyy oletuskuva ja nimi mustalla. Todennäkösesti jos sullakin on siellä profiili ja nainen tietää nimes, niin selitys katoamiselle on se että on blokannut sut.

Alkuperäinen kirjoittaja nykyään:
FB:ssä ei saa kyl itseään piiloon samalla tavalla kuten ennen. Siis sillain että näkyy oletuskuva ja nimi mustalla. Todennäkösesti jos sullakin on siellä profiili ja nainen tietää nimes, niin selitys katoamiselle on se että on blokannut sut.

No höpö höpö, kyllähän saa!

Niin, muistakaa nyt sitten tosiaan se kohteliaisuus ennenkaikkea......

Totta helvetissä sitä tutkii asiaa syvemmälti jos jokin tosissaan vaivaa!

Uskomattomia olette toisinaan.

'Useinkin tapana toimia noin'..... :headwall: *jupisee mennessään* MRRRRh

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Jos minä aheuttaisin jonkun parisuhteeseen pettämisepäilyjä ja todella olisin vain miehen kaveri/tuttu, niin mielelläni oikaisisin tilanteen naiselle suoraan.

Jotain salattavaa niillä on.

Itse tiedän tapauksen jossa epäilevälle vaimolle epäilty toinen nainen kertoikin luurissa auliisti suoraan että mistään muusta ei ole kyse kuin kaveruudesta mutta tosiasiassa se oli vain taktikoitua että saavat jatkaa peliään rauhassa.

En varauksetta itse luottaisi heti tälläiseen rauhoitteluun.

Yhteistyössä