A
ap
Vieras
Oonkin ollu lapsen kanssa koko päivän tosi tiiviisti, en voi muuta, niin säälittää pieni
Ja pahalta tuntuu myös se, että lapsi tietenki olettaa että minä olen jättänyt hänet yksin.. Oon yrittänyt selittää, mutta eipä tuo vielä oikein ymmärrä :/