P
pph
Vieras
Niin,eli olen pph ja asutaan rivitalossa. Lapsia nukkuu ulkona rattaissa/vaunuissa. Tehtiin ja tehdään hiljalleen sisällä remonttia ja naapurit ovat luonnollisesti tämän myös huomanneet. Yksi naapureista kuitenkin aina vinoilee,että "on sitä rahaa teillä tehdä vaikka mitä" jne.. no, asian pointti on nyt se, että juuri tämä vinoileva naapuri alkaa aina ajamaan nurmikoita juuri silloin kun huomaa minun vievän lapset ulos päiväunille.
Voisko tästä asiallisesti kysyä, että jos voisi ajaa vaikka hieman myöhemmin että edes hoitolapset saisivat nukkua päiväunensa? Minun puolestani ajakoon vaikka sunnuntai aamuna klo 6 ja herättäköön omat lapseni,mutta ei ole mukavaa kun hoitolapset eivät edes saa nukuttua uniaan tämän takia.
Mitäpä mieltä? Entä jos vastaus on,että ajan silloin kun huvittaa...?
Voisko tästä asiallisesti kysyä, että jos voisi ajaa vaikka hieman myöhemmin että edes hoitolapset saisivat nukkua päiväunensa? Minun puolestani ajakoon vaikka sunnuntai aamuna klo 6 ja herättäköön omat lapseni,mutta ei ole mukavaa kun hoitolapset eivät edes saa nukuttua uniaan tämän takia.
Mitäpä mieltä? Entä jos vastaus on,että ajan silloin kun huvittaa...?