Voiko tampoonia käyttää raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja xcv:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Mikä taika siinä asettimessa on?
eikö seksiäkään saisi harrastaa, siis yhdyntää, raskauden aikana vai mitä?
Ei kun joku vaan sanoi, että ilman asetinta voisi käyttää.
Mä sanoin, että ei ole faktaa, mutta kun esim. hiivalääkettä ei raskaana saa laittaa asettimen kanssa, niin tuumin että tässä on samoin. Unohtakaa.
 
vieras
Hyva ammattilainen ja jeesustelijat, lääkärissä käyty ja kaikki ok, tutkittu useaan otteeseen, kätilöt, naistentautien lääkäri yms.. niin ja "lupa" saatu kylpylään että käytä sä vaan järkees NAINEN ja mieti kuinka vastaat jos et asiasta mitään tiedä! Ajattelin vaan kysyä täältä ekaks kun palstalla paljon tiedetään, kysyn kyllä vielä lääkäriltä siitä tampoonin käytöstä! Taas palsta näytti fiksuutensa näiden muutamien vastaajien ansiosta!!
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taas palsta näytti fiksuutensa näiden muutamien vastaajien ansiosta!!
samat sanat aapeelle. :hug:

mä kovin ihmettelen, miksi sinne kylpylään pitää mennä vuotavana. Itse en ainakaan menisi, koska limakalvot muutenkin kovilla raskaudesta ja noiden vuotojen takia. mulla ainakin tulee silloin herkästi hiivaa ym. joten en haluaisi vielä mennä lämpimään veteen liottelemaan.. yöh.

no mut kukin tavallaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hyva ammattilainen ja jeesustelijat, lääkärissä käyty ja kaikki ok, tutkittu useaan otteeseen, kätilöt, naistentautien lääkäri yms.. niin ja "lupa" saatu kylpylään että käytä sä vaan järkees NAINEN ja mieti kuinka vastaat jos et asiasta mitään tiedä! Ajattelin vaan kysyä täältä ekaks kun palstalla paljon tiedetään, kysyn kyllä vielä lääkäriltä siitä tampoonin käytöstä! Taas palsta näytti fiksuutensa näiden muutamien vastaajien ansiosta!!
Palasin vielä lukemaan tätä vanhaa ketjua ja ihmettelen todella, että miksi kysyt neuvoa, kun hermostut, kun niitä annetaan?
 

Yhteistyössä