Voiko tällä paidalla mennä mielestänne baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Baariin voi mennä vaikka säkki päässä. Nuorten pintaliitodiskot voi olla eri asia. Mutta hyvin voit mennä tossa paidassa.
Älä vaan toppia laita, ne on kuvottavia ja hukut massaan jos lihatiskipaikkaan menet.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Baariin voi mennä vaikka säkki päässä. Nuorten pintaliitodiskot voi olla eri asia. Mutta hyvin voit mennä tossa paidassa.
Älä vaan toppia laita, ne on kuvottavia ja hukut massaan jos lihatiskipaikkaan menet.

hmm, lihatiski , pullo kossua naamaan ja k-kaupan tiskille makaileen ja asiakkaille huuteleen :o

Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:

hmm, lihatiski , pullo kossua naamaan ja k-kaupan tiskille makaileen ja asiakkaille huuteleen :o

ja leima persiiseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Pubiin kyl lähtisin mutten mihinkään parempaan paikkaan.

ei pubia parempaa paikkaa olekkaan , mitä tekee paikassa jossa ei oma puhettaan edes kuule :/

Juu pubi ihminen olen itekin jos johonkin kotoa poistun. Mut sillo joskus vuonna piip tuli käytyä muissakin. Ja kalsarikänni paras känni :D

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miksei tytsi oo vastannu enää? Kun ollaan eri mieltä? Ja en siis vattuile, ihmettelen vain.

No voiskohan se olla vaikka valmistautumassa iltaan?! Jos mä olisin lähdössä tänään baariin, niin tuskin mä Hysteeriset Äidit -palstalla puolille öin kieppuisin..

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miksei tytsi oo vastannu enää? Kun ollaan eri mieltä? Ja en siis vattuile, ihmettelen vain.

No voiskohan se olla vaikka valmistautumassa iltaan?! Jos mä olisin lähdössä tänään baariin, niin tuskin mä Hysteeriset Äidit -palstalla puolille öin kieppuisin..

Niin no joo... :D sori!

Nimenomaan. Ja omena suuhun! :xmas:

Yhteistyössä