Riippuu vähän meetkö yökerhoon vai ihan johonkin pubin tyyppiseen...
muoks. ja riippuu mitä muuta meinaat laittaa päälle
muoks. ja riippuu mitä muuta meinaat laittaa päälle
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
pitäskö sitä sitten alkaa kilpaa kehumaan, jos ei ole biletys paita, niin ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Miten nää vastaukset menee taas aika mauttomiks...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:pitäskö sitä sitten alkaa kilpaa kehumaan, jos ei ole biletys paita, niin ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Miten nää vastaukset menee taas aika mauttomiks...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Baariin voi mennä vaikka säkki päässä. Nuorten pintaliitodiskot voi olla eri asia. Mutta hyvin voit mennä tossa paidassa.
Älä vaan toppia laita, ne on kuvottavia ja hukut massaan jos lihatiskipaikkaan menet.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Baariin voi mennä vaikka säkki päässä. Nuorten pintaliitodiskot voi olla eri asia. Mutta hyvin voit mennä tossa paidassa.
Älä vaan toppia laita, ne on kuvottavia ja hukut massaan jos lihatiskipaikkaan menet.
hmm, lihatiski , pullo kossua naamaan ja k-kaupan tiskille makaileen ja asiakkaille huuteleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Pubiin kyl lähtisin mutten mihinkään parempaan paikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Pubiin kyl lähtisin mutten mihinkään parempaan paikkaan.
ei pubia parempaa paikkaa olekkaan , mitä tekee paikassa jossa ei oma puhettaan edes kuule :/
Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Pubiin kyl lähtisin mutten mihinkään parempaan paikkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Miksei tytsi oo vastannu enää? Kun ollaan eri mieltä? Ja en siis vattuile, ihmettelen vain.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Miksei tytsi oo vastannu enää? Kun ollaan eri mieltä? Ja en siis vattuile, ihmettelen vain.
No voiskohan se olla vaikka valmistautumassa iltaan?! Jos mä olisin lähdössä tänään baariin, niin tuskin mä Hysteeriset Äidit -palstalla puolille öin kieppuisin..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Baariin voi mennä vaikka säkki päässä. Nuorten pintaliitodiskot voi olla eri asia. Mutta hyvin voit mennä tossa paidassa.
hmm, lihatiski , pullo kossua naamaan ja k-kaupan tiskille makaileen ja asiakkaille huuteleen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Pubiin kyl lähtisin mutten mihinkään parempaan paikkaan.
ei pubia parempaa paikkaa olekkaan , mitä tekee paikassa jossa ei oma puhettaan edes kuule :/