Ovatko kaksosystäväni mielestänne samannäköisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihan ideana vaan; jätetään vastaisuudessa kaikki kommentointi näihin ketjuihin tekemättä.

Ei solvata Tytsiä eikä päivitellä muutenkaan. Ei kirjoiteta yhtään mitään. Eiköhän aikanasa yksin ketjuja nosteltuaan kyllästy ja lopeta.

musta ainaki tuntuis omituiselta jos joku kaveri kysyis että saako mun kuvia näyttää kaksplussalla :D en kyllä suostuiskaan ellei maksettais TOSI paljon, joten hieman ihmetyttää miksi nuo tytöt olis antanu luvan, tietävät varmasti itsekin että oma nenä on toisen nenää hieman suurempi mutta muuten ollaan saman näköisiä.
On noita kaksosia pelkästään tällä pienellä paikkakunnallakin parin kappalein ellei enemmän, niin ei tunnu niin IHMEELLISELTÄ nähdä niitä enää täällä. ihmetyttää vaan mikä on aloittajan motiivi näiden kuvien esittelylle :P

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
ovatko identtiset kaksoset samannäköisiä vai eivät? yllätys, yllätys, OVAT.

Kyllä joskus epäidenttiset kaksoset voivat näyttää ihan identtisiltä ja ympäristötekijät vaikuttaa myös identtisiin kaksosiin. Esim. Olsenin kaksoset ovat epäidenttiset, vaikka näyttävät joskus identtisiltä.

sinä KERROIT aloituksessasi, että kyseessä on nimenomaan identtiset kaksoset. eli käytännössä kysyit ovatko identtiset kaksoset samannäköisiä muiden mielestä vai eivät.

Ei taida toi ap ihan terve olla ku on näin sairaan kiinnostunu kaksosista...

Jos en paremmin tietäis niin luulisin että ap on yks "tuttu" joka haluaa ehdottomasti kaksospojat.Tää mun tuttu on kyllä muuten jo ihan aikuinen eikä yritä päteä koko ajan toisille...

Miksi sä kyselet näitä samoja asioita jatkuvasti ja jankutat tyhjänpäiväisistä asioista? Ja kyllä, oli pakko avata tämä keskustelu ja kysyä sinulta tätä asiaa, sillä teet kyllä itsestäsi naurettavan.

Olen kanssasi samanikäinen, mutta ei tulisi mieleenikään pommittaa Kaksplussan palstaa kavereitteni kuvilla tms., kuten sinä teet :o

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
anna jo olla ... tää ketjuhan jo kerran poistettin..

aijjaa? miksi poistettiin? en mä vaan oo nähny... mutta en mä oo vähään aikaan nettiin päässykkään kunnolla :ashamed:

Niin, kaikki ei oo vielä nähny tätä keskustelua. Ei tarvitse avata, jos ärsyttää!

Joo, mulle ainakin tää kysely on ihan uusi. Kyllä mä joitain pieniä eroavaisuuksia huomasin, esim. sen että toisella oli vähän "lyhyempi naama" ja siinä yhdessä kuvassa oikeanpuoleisella oli tasaisempi hammasrivistö, kun taas toisella oli rako hampaiden välissä...

Alkuperäinen kirjoittaja no höh:
aina täällä parjataan tytsiä

No ehkä on syytäkin yrittää herättää sen huomio että jos aikoo olla aikuismainen niin käyttäytyis sitten myös niin.
Eihän tollanen jumittuminen edes ole tervettä,se on neurologisen häiriön oire...

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja voi että:
KUKAHAN tässä hullu on??? mikään pakko ei oo vastata mitään, tai ees avata koko ketjua!

Niin juuri! :attn:

Ja äsken vastasin harmaana. Että se ei ollut tosiaan kukaan vieras vaan minä itse..! :D

HÄH??
Jollain taitaa olla alkava jakomielitauti - monta persoonaa puhuu kaikki keskenään -> sama ihminen

Olsenin kaksoset muuten ovat sanoneet olevansa identtisiä, ja toisella kerralla taas etteivät ole. Liekö tietävät itsekään varmasti.
Samannäköisten kaksosten identtisyyttä ei voi varmistaa ilman dna-testiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olsenin kaksoset muuten ovat sanoneet olevansa identtisiä, ja toisella kerralla taas etteivät ole. Liekö tietävät itsekään varmasti.
Samannäköisten kaksosten identtisyyttä ei voi varmistaa ilman dna-testiä.

Mary-katella oli kyllä lapsena vaaleammat hiukset kuin Ashleyllä.

Yhteistyössä