V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:ovatko identtiset kaksoset samannäköisiä vai eivät? yllätys, yllätys, OVAT.
Kyllä joskus epäidenttiset kaksoset voivat näyttää ihan identtisiltä ja ympäristötekijät vaikuttaa myös identtisiin kaksosiin. Esim. Olsenin kaksoset ovat epäidenttiset, vaikka näyttävät joskus identtisiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:anna jo olla ... tää ketjuhan jo kerran poistettin..
aijjaa? miksi poistettiin? en mä vaan oo nähny... mutta en mä oo vähään aikaan nettiin päässykkään kunnolla :ashamed:
Niin, kaikki ei oo vielä nähny tätä keskustelua. Ei tarvitse avata, jos ärsyttää!
Alkuperäinen kirjoittaja Hiipiliini:Mua kiinnostais tietää onko sulla lupa laittaa näitä muiden kuvia tänne ?
Alkuperäinen kirjoittaja no höh:aina täällä parjataan tytsiä
Alkuperäinen kirjoittaja voi että:KUKAHAN tässä hullu on??? mikään pakko ei oo vastata mitään, tai ees avata koko ketjua!
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:Alkuperäinen kirjoittaja voi että:KUKAHAN tässä hullu on??? mikään pakko ei oo vastata mitään, tai ees avata koko ketjua!
Niin juuri! :attn:
Ja äsken vastasin harmaana. Että se ei ollut tosiaan kukaan vieras vaan minä itse..!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olsenin kaksoset muuten ovat sanoneet olevansa identtisiä, ja toisella kerralla taas etteivät ole. Liekö tietävät itsekään varmasti.
Samannäköisten kaksosten identtisyyttä ei voi varmistaa ilman dna-testiä.