Ovatko kaksosystäväni mielestänne samannäköisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suu auki nauraessa ainakin suu on erilainen, siis se hymy on erilainen tytöillä. Suu menee vähän eri tavalla.

Tytöt ilmeisesti haluaa olla samanlaisia ja samannäköisiä? Muutenhan he ottaisivat erilaiset kampaukset?

Yksilötason identiteetin kehittymisen kannalta voisi olla ihan hyvä olla erilainen kuin toinen, koska kuitenkin on, jopa identtinen. Yksilö. minä, eikä osa toista.

Vanhemmatkin ovat varmaan vauvana pukeneet samanlaisiin vaatteisiin jne.

No, ei ole mun ongelma.

Voi tytsipieni...! Kuinka kehtaat tehdä näitä samoja avauksia kerta toisensa jälkeen???:O Huhhuh. Kaikki tietävät jo että sinulla on supernamukultsipultsiihqbeibekaksoskamut!!!!:)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89 harmaana:
Tossa edellisessä on pehmeäpupulle kysymys, huonosti lainattuna..

No ihan sen takia joudun nostaa tän taas, että en tiedä kaksosista niin p:n haileeta, enkä ole kiinnostunutkaan kun ei tuttava- ja kaveripiirissä ole (joten ymmärsin peilikuvakaksosuuden ehkä väärin??) mutta yksittäisellä ihmisellä toisen silmäterän laajeneminen ON neurologinen oire. Toivottavasti näillä tytöillä sitä EI ole, mutta en jaksa vaivautua riitelemään mistään mistä oikeasti tiedän ja joku väittää vastaan :/

Jospa se on sitten sitä peilikuva-mitä-olikaan??

Huh, täähän alkaa olla jo stressaavaa pian palstailla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Tossa edellisessä on pehmeäpupulle kysymys, huonosti lainattuna..

No ihan sen takia joudun nostaa tän taas, että en tiedä kaksosista niin p:n haileeta, enkä ole kiinnostunutkaan kun ei tuttava- ja kaveripiirissä ole (joten ymmärsin peilikuvakaksosuuden ehkä väärin??) mutta yksittäisellä ihmisellä toisen silmäterän laajeneminen ON neurologinen oire. Toivottavasti näillä tytöillä sitä EI ole, mutta en jaksa vaivautua riitelemään mistään mistä oikeasti tiedän ja joku väittää vastaan :/

Jospa se on sitten sitä peilikuva-mitä-olikaan??

Huh, täähän alkaa olla jo stressaavaa pian palstailla :D

Mitä haittaa/oireita siitä silmäjutusta voi olla, tiedätkö?

anteeksi nyt kun sekaannun mutta, miksi ihmeessä pitää nyt jankata ja nostaa meteli siitä, että tää asia on ollut täällä joskus ennenki?! mitä ihmeen väliä sillä on!? ja varmasti paikalla on nyt joitain, joita ei viimeksi ole ollut. kuten esim. minä itse!
ja jos aihe on sama, niin näethän sen otsikosta. jos niin kovasti haittaa, niin älä nyt ihmeessä avaa sitä! ja toiseksi, onneksi täällä palstalla käynti on VAPAAEHTOISTA; joten jos oikein ärsyttää, niin ole hyvä ja poistu palstalta!!!
ja se mitä eniten haluan sanoa. Täällä palstalla pyörii muutenkin aina samat kysymykset päivästä toiseen.. esim. joka ikinen kuukausi on koska lapsilisät maksetan, joka perjantai on mitä on lasissa?, mitkä ovat viikonlopun suunnitelmat, joka päivä päivän ruoka? jne. niin miksette joka ikisessä ketjussa marise, että tää on jo kysytty jne!!!!????? ihankuin noilla tiedoilla joku jotain tekis??
taitaa olla nyt taas vaan alottajasta kiinni tää homma. Voi että kun voi olla lapsellista porukkaa... aikoinaan, kun itsekin palstailin vasta alkumetreillä, täällä kävi nimimerkki LTO. sille laitettiin samaan tyyliin.. vaikka mitä hauskaa sanoi, niin harvasta oli hauskaa. aina kaikki vaan valitti!
eräs lto.n aloitus on jäänyt niin hyvin mieleen, ja kaikki oli siihen aivan että voi hitto ku oot tyhmä.!! mutta joku viisas sinne vastasikin että oli hauska temppu. ja muistakin olis tosi hauska jos aloittaja olis joku muu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
ovatko identtiset kaksoset samannäköisiä vai eivät? yllätys, yllätys, OVAT.

Kyllä joskus epäidenttiset kaksoset voivat näyttää ihan identtisiltä ja ympäristötekijät vaikuttaa myös identtisiin kaksosiin. Esim. Olsenin kaksoset ovat epäidenttiset, vaikka näyttävät joskus identtisiltä.

ketä ovat olsenin kaksoset? mä oon mun siskon kans lapsena ollut ihan samannökönen. meitä oikeesti luultiin kaksosiksi. ja monista kuvista ei erota et kumpi on kumpi.

Jos kerran tiedetään, et he ovat identtiset ja tiedetään, et he ovat kaiken lisäksi peilikuvakaksoset, niin en ymmärrä että mitä väliä sillä on onko he palstalaisten mielestä saman näköiset.

Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Jos kerran tiedetään, et he ovat identtiset ja tiedetään, et he ovat kaiken lisäksi peilikuvakaksoset, niin en ymmärrä että mitä väliä sillä on onko he palstalaisten mielestä saman näköiset.

Että näin. Nyt Tytsi nukkumaan ja huomenna taas sitten UUSIA aloituksia.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä-1983:
toisella kapeammat kasvot, erilaiset nenät(toisella leveämpi, toisella pystympi). silmät erilaiset.... erottaisin jos näkisi useammin mutta jos kerran laitettais nenän eteen ni en ehkä sit... et silleen..

Noita eroja ei kyllä näe luonnossa niin helposti kuin valokuvissa, kuvissa erot korostuu.

ookko sä ite. sanoit joskus ettet koskaan harmaile.

Yhteistyössä