äiti
Eli tilanne tämä.. Minulla oli meno aamulla ja sukulainen oli meillä yötä ja oli siis sovittu, että hän katsoo lasta, kun oon asioilla. Lähtiessäni huomasin lapsen heräävän ihan just, koska pyöriskeli sängyssä ja nousi välillä istumaankin, mutta kun kävin katsomassa niin oli vielää aivan uninen.. Kävin sanomassa sukulaiselle, että lapsi herää ihan just, että nouse ylös. Lähdin sitten ja tulin tunnin päästä takaisin ja kuulin ulko-oven läpi, kun lapsi itkee ja vaikeroi äitiä. Menin sisälle ja lapsi oli edelleen sängyssään (nukkuu vielä pinniksessä, eikä pääse itse pois, lapsi 2v) ja oli selkeästi itkenyt paljon kun oli aivan kasvot kyynelissä ja silmät turvonnu, kun menin lapsen luokse enää vain vaikeroiden huuteli äitiä. Ja sukulainen nukkui, oli nukkunut koko ajan. Lapsi oli siis tunnin itkenyt sängyssä eikä kukaan oo vastannu kutsuihin Tää tuntuu vaan jotenkin niin kauhealta minusta. Aina kun lapsi on herännyt aamulla, hänen luokse on menty heti, eikä koskaan oo tarvinnu lapsen itkien odottaa hakijaa. Nyt pelkään, että lapsi on menettänyt mun luottamuksen ja saa jotain henkisiä traumoja. Oon jotenkin niin hajalla tän asian kans