Voiko tällaisesta loukkaantua? Asiaa vauvan sukupuolesta.

• Viestiketjun aloittaja "Vain" poikien äiti
  • Ensimmäinen viesti
äidimpi äiti
Mulla on enemmän tyttöjä ja silti toivoin viimisestäkin tyttöä ja hieman petyin, kuullessani odottavani poikaa,mutta kiva oli, et sain tiedon jo alkuraskaudessa, niin asennoidyin odottamaan poikaa ja olin todella onnellinen pojan synnyttyä.

"poikatyttö"
[QUOTE="jenni";28586647]Jaa. Mulle ystävyys on myös ystävien ja heidän elämänsä kunnioittamista ja arvostamista. Siihen ei kuulu kaikkein typerimpienkin mielipiteiden töräyttely ääneen vain siksi, että ne omasta mielestä ovat niin arvokkaita näkemyksiä, että ne on pakko jakaa.[/QUOTE]

Tämä oli todella hyvin sanottu. Puit sanoiksi sen, mitä olen mielessäni ajatellut. Poikkeaa hieman raiteilta. Mutta tuli mieleeni eräs ystävä, joka on nyt ottanut elämäntyylikseen sanoa juuri sen mitä ajattelee ilman minkäänlaista sensuuria. Sinällään hyvä ajatus, mutta niillä myös loukkaa helposti muita. Vaikka ystävyyssuhteissa pitääkin keskustelun olla avointa, on jotkut asiat kuitenkin parempi pitää omana tietonaan tai edes miettiä miten asian ilmaisee. Eihän kukaan menisi kaverilleen sanomaan esimerkiksi, että hän on hirveä läski vaikka kuinka niin ajattelisi.

Tuohon ketjun aloitukseen vielä, että nykypäivänä vouhotetaan paljon lapsen sukupuolesta ja unohdetaan se että lapsi on varmasti vanhemmilleen ihan yhtä tärkeä onko hän sitten tyttö tai poika. Varmasti lapsen saamisessa on niitä suurempiakin huolen aiheita.

Yhteistyössä