Voiko stressi viedä kuukautiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stressi-lelu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Stressi-lelu

Vieras
Minulla oli ovulaatio (testin tein) 25.helmikuuta. Nyt on siis kulunut jo 16 päivää ovulaatiosta. Minulla oli viikko sitten hirveää stressiä. Vaikuttaako se kuukautisten poisjääntiin. Kierron pituus yleensä minulla n. 27-28 päivää. Nyt siis menossa 30. päivä. Hätäilijänä tein raskaustestinkin jo 29. päivä, mikä oli negatiivinen? Onko muilla ollut vastaavaa?

Kyllä voi. Aikanaan eron aikana jäivät minulta 3kk pois, muuten aina säännölliset, ja siinä kriisin keskellä sitten stressasin vielä, olenko raskaana. Onneksi en ollut.

voi,kokemuksesta tiedän,,luulin että olen raskaana joka lisäsi lisää paineita kunnes menin lääkäriin ja verikokeilla selvitettiin etten ole,,sain pitkän saikun ja viikko saikulla olon jälkeen menkat alko monen viikon katkon jälkeen..

Mietin vaan, että kun tuo ovis kuitenkin tapahtui, niin onko ne kuukautiset odotettavissa ehkä vähän myöhemmin? Vai voiko jäädä kokonaan tulematta.. Kuitenkin vauva-haaveilua ilmassa, joten pitäisi päästä tikuttelemaan seuraavaa ovista..

Mua myös mietityttää, miten stressi vaikuttaa, jos ovulaation on kuitenkin varmasti bongannut? Testi kai ei sitä täysin varmaksi kerro, mutta muut oireet lisäksi, mm. ovulaatiovuoto. Mitä olen nyt lueskellut, olen ymmärtänyt, että stressi vaikuttaisi lähinnä siihen, ettei ovista tapahdu ja siis vaikuttaisi vain aikana ennen ovulaatioita. Mietityttää.

Yhteistyössä