Voiko sormetuksesta tulla raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiina15v.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiina15v.

Vieras
Poitsukaveri sormetti mua ja kosketteli sitä ennen itteensä,voinko olla raskaana?mä en haluaisi tulla raskaaksi vielä kun en saa viettää sit super sweet sixteen-bileitäni,ja mä haluisin vetään kännii=(

Joha tääl yks o selittän et hänen tytär tuli raskaaks pyyhkeestä jossa oli tyttären oman isän spermaa ja oman äidin munasolu.. joka ol viel hedelmöittyny.. et tesemppii vaa sulle :DD

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Ja faktana esitetään, että yksi ihminen on tullut raskaaksi suuseksistä.

???

http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkeli.shtml/2010/02/1048045

Ei tullut suuseksistä vaan viiltohaavasta pääsi simppoja.. melkein mahdotonta, mutta näin kävi...

Vittu mikä otsikointi. Eikä ne ole itse lukeneet tota loppuun kun ovat otsikoineet?!:D

joo toki voi, miehillä muutenkin aina erektion aikaan tulee siittiöitä myös sormenpäästä, joten sormettaminen on ihan kelpo tapa tulla raskaaksi. Suosittelen tästä lähtien poikaystävää käyttämääm kertakäyttökäsineitä ehkäisynä.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Ei tullut suuseksistä vaan viiltohaavasta pääsi simppoja.. melkein mahdotonta, mutta näin kävi...

"Lääkärit ovat selittäneet raskauden vatsaan joutuneella spermalla, joka tytön saaman viiltohaavan kautta pääsi kosketuksiin tytön lisääntymiselinten kanssa." Eli oli ilmeisesti niellyt ja sieltä ne oli sitten livahtaneet puukotuksen takia.

Yhteistyössä