Voiko siis miehen näköinen ja miehenä syntynyt nainen nyt mennä naisten pukkariin kuntosalilla sanottuaan olevansa nainen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen siis entinen mies, nykyinen nainen omalla ilmoituksellani. Olen vähemmistöä, transvestiitti ja vaikka siis olen nainen niin kiihottuen pidän miesten vaatteita.
Nyt siis sain kuntosalikortin sosiaalitoimesta ja mietin kehtaanko ja uskallanko mennä kuntoilemaan kun joskus koen naisvihaa vaginallisten taholta. Onko muita jotka näyttävät epätyypillisiltä naisilta ja ovat ex- miehiä, saatteko olla rauhassa naisille tarkoituissa pukuhuoneessa ja suihku tiloissa/ saunoissa?
Jos on vain yksi nainen ennestään vaikka suihkussa kun tulee suihkuun ex- mies niin harvoin alkavat tuomaan julki naisvihaansa. Jos kuitenkin pukkarissa useampia vaginallisia niin yleensä naisviha purkautuu julmana pilkkana ja ulossulkemisena heti sukupuolenvaihtajan saavuttua saniteettitiloihin (oma kokemukseni jota siis ei voida vähätellä eikä kyseenalaistaa!)
 
vierailija
Kunhan muistat, että kehorauha on kaikilla, eli et tuijota muita naisia etkä etenkään koske ilman lupaa. Ja jos sulla on edelleen pippeli, niin katsot, että viisari ei värähdä.
 
Kunhan muistat, että kehorauha on kaikilla, eli et tuijota muita naisia etkä etenkään koske ilman lupaa. Ja jos sulla on edelleen pippeli, niin katsot, että viisari ei värähdä.
Tuo "tuijottaminen" on vain jonkun subjektiivinen kokemus siitä, että joku tuijottaa. Eihän tuijotettu voi edes tietää, tuijotetaanko häntä, ellei hän itse tuijota tuijottajaa.

Kannattaa hankkia itsetuntoa sen verran, etteivät muiden katseet satuta.

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä