Voiko se olla vaan tässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minä vaan

Jäsen
29.05.2004
883
0
16
Kävin keskiviikkona alkuraskauden ultrassa, viikkoja 8+jtn. Sykettä ei löytynyt, pienen sikiönalun oli lääkäri näkevinään...
Perjantai-iltana tuli hieman rusehtavaa vuotoa, samoin lauantaina. Sunnuntai-aamuna tuli sitten vuotoa vähän enemmän, jotain mönttejäkin, mutta sekin loppui samantien. Eli kaiken kaikkiaan todella vähän mielestäni.
Eli oliko km nyt tässä sitten, voiko vuoto olla vain noin vähäistä? Olen kyllä menossa ensi viikolla uudestaan ultraan, että silloinhan se selviää. Onko kellään ollut vastaavaa?
Kiitos jos viitsitte vastata.

Minullakin vuoto oli aika niukkaa. Ja lopuksi tuli sellanen noin 3cm kokoinen palanen.. voisko se olla se ruskuaispussi??
Vuoto on kuitenkin aina hälyttävää oli se sitten runsaampaa tai vähäistä :'(

Ensinnäkin, osanottoni keskenmenosi johdosta :hug:

Vaikea sanoa että oliko se nyt siinä. Käsittääkseni sitä verta kyllä tulisi enemmän.. Itselläni oli keskeytynyt keskenmeno eli sikiö ei tullut itsekseen pois vaan jouduin kaavintaan. :( Ihme ettei lääkäri lähettänyt sua kaavintaan eikä antanut lääkkeitä siihen lääkkeelliseen tyhjennykseen, vaan antaa odottaa ensi viikolle?? :/ Olisiko sittenkin jotain toiveita että kaikki olisi siellä masussa kuitenkin hyvin..? Mut ehdottomasti pitää asia tarkistaa ensi viikolla!!

Yhteistyössä