N
niiuli
Vieras
Eli nyt on alkanut pelottaa että tämä markaus menee yliajalle kun lääkärintarkastuksessa ei mitää edistystä ollut tapahtunut. Eli tilanne on tälläinen esikoinen on 2 vuotias erittäin tempperamenttinen ja touhukas uhmaikäinen. Ja nyt minulla on rv 37+4 ja kävely on jo todella hakalaa. Eli eteenpäin ei meinaa päästä millään ja lattialta ylös nouseminen vaatii todella paljon ponnisteluja. Eli onko mahdollista saada käynnistys viimeistään viikolla 40+ kun en pysty esikoista kunnolla edes hoitamaan nyt. Niin mitä sitten muutaman viikon päästä. Tietääkö joku miten tyksissä suhtaudutaan tälläiseen? Olen ymmärtänyt että tyks on vähän kitsas käynnistelemään mutta voiko siihen mitenkää itse vaikuttaa? Esikoinen syntyi viikolla 38+6