Z
zxc
Vieras
siis kyseessä on sellaiset jarrut jossa on pyöreä osa ja siinä on sellaiset kolot ja kun jarrut painetaan alas yksi koloista täyttyy ja se pysy paikoillaan. me saatiin vaunut "lahjaks" käytettynä siis ja sielä ne molemmat muiviset tötsät(jotka mene noiden kolojen sisään) on poikki. eli joku on työntänyt väkisin noi rattaat kun jarrut on ollut paikoilla. onko mahdollista korjata?onko kokemusta?