voiko rattaiden jarrut korjata?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
siis kyseessä on sellaiset jarrut jossa on pyöreä osa ja siinä on sellaiset kolot ja kun jarrut painetaan alas yksi koloista täyttyy ja se pysy paikoillaan. me saatiin vaunut "lahjaks" käytettynä siis ja sielä ne molemmat muiviset tötsät(jotka mene noiden kolojen sisään) on poikki. eli joku on työntänyt väkisin noi rattaat kun jarrut on ollut paikoilla. onko mahdollista korjata?onko kokemusta?
 
Jos ymmärrän oikein, niin kyse on jarrukrassista.

Emmaljungaiin ainakin saa uusia, ei maksa montaakaan euroa ja pystyy vaihtamaan vaikka itse.

Kaikkiin merkkeihin ei luultavasti saa varaosina...
 

Similar threads

Yhteistyössä