voiko raskaana tehdä vatsalihasliikkeitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Tuttu tekee 100 päivässä ja on raskaana, voiko siitä olla jotain haittaa sikiölle? Häntä kuulemma aina supistelee liikkeiden jälkeen, mutta tekee silti kun haluaa ettei vatsalihakset veltostu. Veltostuuhan ne kuitenkin kun vatsa kasvaa enemmän..

Jos tehnyt alusta asti ja yleensäkin kuntoilu tuttua puuhaa, en usko että on haittaa ennen kuin kroppa ilmoittaa ettei enää kykene.

Itse jatkoin normaali kuntosali harjoittelua pitkällekkin raskautta. Joskus saatto supistella mutta ei koskaan kovasti, ei poikennut harjotussupistuksista. Toivottavasti tuttusi kuuntelee kehoaan ja osaa hellittää kun sen aika tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Jos tehnyt alusta asti ja yleensäkin kuntoilu tuttua puuhaa, en usko että on haittaa ennen kuin kroppa ilmoittaa ettei enää kykene.

Itse jatkoin normaali kuntosali harjoittelua pitkällekkin raskautta. Joskus saatto supistella mutta ei koskaan kovasti, ei poikennut harjotussupistuksista. Toivottavasti tuttusi kuuntelee kehoaan ja osaa hellittää kun sen aika tulee.

Btw, mulla on ihan normaali maha ollut synnytyksen jälkeen, palautui tosi nopeesti, ei jäänyt röllöjä ja vatsalihakset erottui kauniisti.

Itse tein kanssa esikoisesta sen 100 päivässä ja lautavatsa oli jo pian synnytyksen jälkeen!!! Toisen jälkeen ei enää tullut lautavatsani takaisin, kolmannen jälkeen vielä vähemmän... Näitten toisten kohdalla en joutanut enää samalla lailla kuntoilemaan...

Yhteistyössä