voiko raiskatuksi tulla huomaamattaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lllll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lllll

Vieras
jos on esimerkiksi sammunut ja sitten vain jatkaa elämäänsä eikä tunne mitään tapahtuneen. Ja kaikenlisäksi nyt puhutaan pyllyyn tapahtuneesta. Mä oon sitä mieltä vaikka raiskaajalla ois ollu liukkarit käytössä niin kai sen nyt herranjestas huomais seuraavina päivinä ja jotain jälkee moisesta ois jääny. Ja ettei mukaheräis edes sammuneena moiseen ja hyväksikäyttäjäkö siivois koko sotkun huomaamatta. Vastatkaapas viisaammat niin voin kertoa tutullenikin vähän faktoja. Meillä on väittely.

Eikös tää oo sama jorina ku eilen. Onko taas Lissu sekoillu kännis ja nyt ei muista mitään. Tokihan pitää sitte kehittää jotain draamaa, en nyt ole mikään anaalipanojen ekspertti, mutta luulisin että jotain tuntee jos näin on käynyt.

Eikös tää oo sama jorina ku eilen. Onko taas Lissu sekoillu kännis ja nyt ei muista mitään. Tokihan pitää sitte kehittää jotain draamaa, en nyt ole mikään anaalipanojen ekspertti, mutta luulisin että jotain tuntee jos näin on käynyt.

Yks mistä en heitä vi**uilua tai sarkasmisia kommentteja tai huumoria edes palstalla, on raiskausjutut ja pedofiilijutut. Mut aina löytyy vitsiniekkoja ja elämäänsä niin kovin katkeroituneita ihmisiä joilla on mahdollisesti jokin epävakaa persoonallisuushäiriö tai vastaava.

Niin kyyninen en ole jopa edes minä.

Mutta eilen illalla/yöllä tuli todistettua palstalla niin sairaita juttuja että ei voi kun ihmetellä minkälaiset kotiäidit sitä pyöriikään palstalla. Lasten äidit, poikien ja tyttöjen äidit.

Mutta jos tuo todellakin olis totta niin se olis niin vakava juttu että sori, ei lennä minulta nyt mitään vitsiä tähän sulle takaisin.

Terveisin: sivustaseuraaja :)

Aika pienimunainen pitäis olla ettei siitä mitään tuntumaa jäisi...
Vaikka itse tykkäänkin peppuseksistä ja sitä harrastetaan niin kyllä sen nyt kuitenkin seuraavana päivänä tietää. Tosin miehelläni on iso vehjekin.

Voi tulla. Minua vastaan käveli kadulla mies. Se vilkaisi minua ja otti kädestäni kiinni vetääkseen minut sivummalle. En ehtinyt kysymään mitään. Hän riisui vaatteeni nopeasti, siis aivan salamana ja teki ilmeisesti temput. Hän puki minut ja veti housut jalkaansa ja ohjasi minut takaisin jalkakäytävälle. Jatkoin matkaani kauppaan. Minut siis luultavasti raiskattiin. En ole aivan varma, koska kaikki kävi niin nopeasti ja siististi. En tuntenut mitään missään. En siis voi syyttää ketään mistään, koska kaikki oli niin nopeaa ja huomaamatonta.

Voi tulla. Minua vastaan käveli kadulla mies. Se vilkaisi minua ja otti kädestäni kiinni vetääkseen minut sivummalle. En ehtinyt kysymään mitään. Hän riisui vaatteeni nopeasti, siis aivan salamana ja teki ilmeisesti temput. Hän puki minut ja veti housut jalkaansa ja ohjasi minut takaisin jalkakäytävälle. Jatkoin matkaani kauppaan. Minut siis luultavasti raiskattiin. En ole aivan varma, koska kaikki kävi niin nopeasti ja siististi. En tuntenut mitään missään. En siis voi syyttää ketään mistään, koska kaikki oli niin nopeaa ja huomaamatonta.

ok. kerro seuraavissa sukujuhlissa tuo hauska vitsi sukulaisillesi , mahdolliselle kumppanillesi ja mahdollisille lapsillesikin. Aivan kuten voit sen kirjoittaa tännekin. Ihan parasta olis jos pystyisit vielä omalla naamallas selittää ton jutun face-to-face jollekin raiskauksen kokeneelle ihmiselle.
Mutta veikkaampa että sieltä läppärin takaa on helppo suoltaa paskaa ja hykerrellä omille mukahauskoille jutuilleen. :)

ok. kerro seuraavissa sukujuhlissa tuo hauska vitsi sukulaisillesi , mahdolliselle kumppanillesi ja mahdollisille lapsillesikin. Aivan kuten voit sen kirjoittaa tännekin. Ihan parasta olis jos pystyisit vielä omalla naamallas selittää ton jutun face-to-face jollekin raiskauksen kokeneelle ihmiselle.
Mutta veikkaampa että sieltä läppärin takaa on helppo suoltaa paskaa ja hykerrellä omille mukahauskoille jutuilleen. :)
Kysymys oli hassu ja siksi tuli mieleeni hassu vastauskin. Olen itse joskus kokenut oikean väkivaltaisen raiskauksen. Ei se silti sitä tarkoita ettenkö voisi asialla vitsailla. Terapian avulla olen asian kanssa niin sinut kuin voin olla.

Yhteistyössä