Voiko parisuhteellinen flirttailla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maikku____
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maikku____

Vieras
Eli otsikossa kysymys. Mietin vain, että itse ainakin flirttailen miespuolisten työkavereideni kanssa. Tuo iloa työpäivään. Olen varmaan kamala akka, kun kotona odottaa kuitenkin mies? Varattuna en kuitenkaan voisi kuvitellakaan vieväni flirttiä pidemmälle, siis suuteluun, kosketteluun, seksiin. Nyt kyseessä ovat vain hyvämieliset naljailut, kehaisut ja silmäflirtti.

Mielestäni voi. Ei suhteessa elävän tarvitse olla siinä mielessä nunna/munkki ettei voisi muiden kanssa flirttailla. Etenkin jos tietää ettei tule koskaan viemään flirttiä pidemmälle.

No tietenkin voi. Miesten ja naisten kanssa, vanhojen ja nuorten. En kestä ihmisiä, joiden mielestä parisuhteessa pitää katsoa kadulla maahan, jottei vaan hymyile kellekään. Sitten te ei-flirttaavat vaan ratkeatte heti pettämään, kun ette ole saaneet nauttia flirtistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Maikku____:
Eli otsikossa kysymys. Mietin vain, että itse ainakin flirttailen miespuolisten työkavereideni kanssa. Tuo iloa työpäivään. Olen varmaan kamala akka, kun kotona odottaa kuitenkin mies? Varattuna en kuitenkaan voisi kuvitellakaan vieväni flirttiä pidemmälle, siis suuteluun, kosketteluun, seksiin. Nyt kyseessä ovat vain hyvämieliset naljailut, kehaisut ja silmäflirtti.

Minä olen huomannut elämäni olevan paljon helpompaa, kun välttelen katseyhteyttäkin niihin muutamaan harvaan mieheen, jotka erittäin harvoin kävelee vastaani nykyään ja joihin voisin kuvitella retkahtavani, jos olisin vapaa. Olen pyrkinyt siihen, etten flirttaile enkä joudu hankaliin tilanteisiin. Niin piristävää kuin vastakkaisen sukupuolen huomio voikin olla, vielä piristävämpää on huomata, että olen sen huomion kipeyden yläpuolella. Antaa miesten flirttailla, käännän ne itselleni ja hyvin nopeasti myös ko. miehille kaveruudeksi, joka kestää yhteiset lounaat ja ajatusten vaihdot, muttei flirttiä nimeksikään.

Miten flirtti määritellään? Kiinnostukseksi vastakkaisen sukupuolen henkilöstä, jolle vihjailee olevansa ehkä valmis menemään eteen päin? Eikös vaan?

Minä en halua vihjailla kenellekään olevani mahdollisesti valmis etenemään, kun kerran en ole.

Alkuperäinen kirjoittaja -Witchie:
Alkuperäinen kirjoittaja Maikku____:

Minä olen huomannut elämäni olevan paljon helpompaa, kun välttelen katseyhteyttäkin niihin muutamaan harvaan mieheen, jotka erittäin harvoin kävelee vastaani nykyään ja joihin voisin kuvitella retkahtavani, jos olisin vapaa. Olen pyrkinyt siihen, etten flirttaile enkä joudu hankaliin tilanteisiin. Niin piristävää kuin vastakkaisen sukupuolen huomio voikin olla, vielä piristävämpää on huomata, että olen sen huomion kipeyden yläpuolella. Antaa miesten flirttailla, käännän ne itselleni ja hyvin nopeasti myös ko. miehille kaveruudeksi, joka kestää yhteiset lounaat ja ajatusten vaihdot, muttei flirttiä nimeksikään.

Miten flirtti määritellään? Kiinnostukseksi vastakkaisen sukupuolen henkilöstä, jolle vihjailee olevansa ehkä valmis menemään eteen päin? Eikös vaan?

Minä en halua vihjailla kenellekään olevani mahdollisesti valmis etenemään, kun kerran en ole.

Kuten sanottu...se on taitolaji.
Aika vaikeata määritellä tässä ja näin.

Tuota nyt en oikein käsittänyt kun kerroit olevasi huomionkipeyden yläpuolella..en ainakaan minä osaa ajatella sitä noin, jos ilostun jonkun kevyestä flirtistä;)

Ja miten sitten siirrät flrtin kaveruudeksi...ainakin ne joiden kanssa minä harrastan tuota taitolajia, ovat jo vlmiiksi "kavereita", ellei puhuta satunnaisista "tielleni" osuvista ventovieraista.

Se on sanottava että olen oppinut vainuamaan aika tarkkaan, kenen kanssa voi ja miten.
Kurjaa jos joku saa väärän käsityksen, samoin itse pidän huolta etten ala kuvittelemaan liikoja...;)

Iloa elämään ja silmät sirrilleen *_*

"Miten flirtti määritellään? Kiinnostukseksi vastakkaisen sukupuolen henkilöstä, jolle vihjailee olevansa ehkä valmis menemään eteen päin? Eikös vaan?

Minä en halua vihjailla kenellekään olevani mahdollisesti valmis etenemään, kun kerran en ole."

Mun käsitykseni flirtistä ei ole tuommoinen. Se on mielestäni leikkiä, jonka ei ole tarkoituskaan mennä pidemmälle. Minun flirttini ei todellakaan anna toivoa enemmästä!! - Niin, se on taitolaji, eivätkä kaikki sitä hallitse.

Te mietitte asiaa nyt itsenne kannalta. Mutta - olisiko teistä mukavaa saada tietää, että teidän kumppaninne flirttailee teidän selän takananne? Suhtautuisitteko samoin? Että anna mennä vaan, Pekka! Sehän piristää sun työpäivääsi kummasti, kun flirttailet siellä Pirkon ja Leenan kanssa!

Ja mitä se flirttailu sitten on? Iskettekö silmää vai vääntelettekö kasvojanne, puhutteko vihjailevasti - vai mitä? Kyllä minä voin keskustella asiallisesti miesten kanssa, mutta en minä koskaan flirttaile. Kuulostaakin ihan ääliömäiseltä, että alkaisin täällä konttorissa flirttailla miesten kanssa, heh hehehhe

Mieheni on flirtti tyyppi ja itsekin flirttaan. Eli molemmat teemme sitä ja molemmista se on ok. Mitä ihmeen paheksumista siinä on? Ja kuten moni jo sanoikin, se on taitolaji eikä flirtin ole tarkoitus johtaa mihinkään. Se on vaan kiva ja piristävä tapa.

Kyllä miehenikin saa flirttailla, tottakai.Olemme puhuneet asiasta ja sopineet mitä on luvallista tehdä ja mitä ei.Enkä minä tahdo esim suudella enkä halailla vieraiden miesten kanssa...ehen, jutustelu ja silmäpeli riittää aivan mainiosti.Eikä todellakaan flirttaamisen kuulu johtaa yhtään mihinkään, se on vain mukava piriste päiviin.

Paheksuttavaa? Mielestäni lähinnä naurettava ajatus alkaa pitää esimerkiksi työpaikalla jotain silmäpeliä....mutta kertokaas te flirttailijat ihan konkreettisesti, että miten te sen flirtin teette?

Flirtin tarkoitus ei aina ole johtaa mihinkään muuhun. Flirtillä osoitetaan toiselle esim., että olet viehättävä, puoleensavetävä ym. positiivista. On tärkeää valita flirtin kohde oikein. Molempien pitää ymmärtää flirtin tarkoitus. Eli onko tarkoitus vain antaa positiivista palautetta vai odotetaanko jotain muutakin. Kun molemmat ymmärtävät flirtin samoin, niin silloin saadaan toivottu tulos, hyvä mieli ja itsetuntoa kohottava palaute. Jos flirtin tarkoitus on johtaa johonkin muuhun, niin silloinkin on hyvä, jos toinen ymmärtää sen. Hyvä flirtti on molemminpuolista. Ei pidä flirttailla henkilöiden kanssa, jotka kokevat sen negatiivisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Kyllä miehenikin saa flirttailla, tottakai.Olemme puhuneet asiasta ja sopineet mitä on luvallista tehdä ja mitä ei.Enkä minä tahdo esim suudella enkä halailla vieraiden miesten kanssa...ehen, jutustelu ja silmäpeli riittää aivan mainiosti.Eikä todellakaan flirttaamisen kuulu johtaa yhtään mihinkään, se on vain mukava piriste päiviin.

Leena, kantasi on kyllä jo ihan selvä...odotetaan nyt muiden kokemuksia tässä ketjussa.

Flirttailu on viestintää ja viestinnällä on seurauksensa. 50 kertaa flirtti saattaa olla vain mukavaa piristystä päivään, mutta 51. kerta voi johtaa johonkin muuhun. Niin ikään flirttailu saattaa ajan myötä syvetä kestäväksi tunteeksi.

En usko, että kukaan ihminen on immuuni huomiolle. Kun firman toisilleen flirttailleet tytöt ja pojat ottavat pikkujouluissa alkoholia, niin saattaa tapahtua vaikka mitä.

niinpä , ei se naisen flirtti miehelle ole lainkaan vastenmielistä, siis ei todellakaan. Miehen kiinnostus jakaa geenejään on kyllä ihan sisäänrakennettu ominaisuus, eikä lainkaan vastenmielistä puuhaa.....jostain me miehetkin merkkejä luemme:)

Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:

Leena, kantasi on kyllä jo ihan selvä...odotetaan nyt muiden kokemuksia tässä ketjussa.

Myös sinun kantasi on selvä...odotetaan nyt muiden kokemuksia tässä ketjussa.

Yhteistyössä