Olen osallistunut polttareihin vaikka häihin en päässytkään menemään (kutsuttu oli kuitenkin). Meni niin pahasti päällekkäin läheisen sukulaisten juhlien kanssa, jotka menivät etusijalle.
minäkin olen osallistunu hyvän ystäväni polttareihin, jopa järjestänyt niitä mutta oman sisaruksen häät sattuivat samalle päivälle ja olivat 200km päässä joten en päässyt ystävän häihin. harmitti kyllä
Voi. Mun polttareissa oli jopa ihminen jota ei ollut kutsuttu häihin (työkaveri, joka sopi siihen porukkaan ja kaikista oli ihan luontevaa että se oli polttareissa mukana, mutta johonkin se raja oli vedettävä kutsuttavien listaan kun hääpaikan seinät tulee vastaan, mutta ei se ollu sille eikä mulle ongelma)
Tottakai voi! Mutta toi ei musta oo ok, että "kelpaa" polttareihin, mutta ei häihin Kaikki polttareissa olijat tarttis olla mun mielestä kutsulistallakin!
Toki polttareihin kututaan iso sakki ei kai ne ny kuvittele kaikki päsevänsä häihin? ja aos yks jää pois niin toivottavasti tajuu että laittaa ees se summan omasta eestään kaason tilille, typerää että morsian joutuu tuosta kärsimään kun ei oo vara kaikkia kavereita kuttua
tyhmää on polttis vieraalta suuttuu jos ei pääse häihin
olis onnellinen että nsai kustantaa morsiamen polttarit
[QUOTE="morsian";22998498]Toki polttareihin kututaan iso sakki ei kai ne ny kuvittele kaikki päsevänsä häihin? ja aos yks jää pois niin toivottavasti tajuu että laittaa ees se summan omasta eestään kaason tilille, typerää että morsian joutuu tuosta kärsimään kun ei oo vara kaikkia kavereita kuttua
olis onnellinen että nsai kustantaa morsiamen polttarit[/QUOTE]
[QUOTE="morsian";22998498]Toki polttareihin kututaan iso sakki ei kai ne ny kuvittele kaikki päsevänsä häihin? ja aos yks jää pois niin toivottavasti tajuu että laittaa ees se summan omasta eestään kaason tilille, typerää että morsian joutuu tuosta kärsimään kun ei oo vara kaikkia kavereita kuttua
olis onnellinen että nsai kustantaa morsiamen polttarit[/QUOTE]
Täh?
Joo, mutta kiitos vastauksista. Minut on kutsuttu häihinkin, mutta en taida saada järjestymään. Polttarit taas onnistuisivat kyllä.
Polttareihin kutsutaan niitä vieraita joita kutsutaan häihinkin. Vieras sitten päättää osallistuuko molempiin juhliin, ainoastaan toisiin vai kenties ei kumpiinkaan.