Voiko oman kuolemansa aavistaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Olen viime aikoina tehnyt perusteellista tavaroiden hävitystä, ettei suvulle jäisi liikaa työtä jälkeeni. Olen myös kaivanut päiväkirjani esille polttaakseni ne. Koko ajan tunne, että en ole pitkäikäinen. Tuntuu inhottavalta, mutta samalla jotenkin helpottavalta. En siis ole tekemässä itsemurhaa, tunnen vain että aikani alkaa olla loppumassa.

Oon muutamalta kaverilta kuullu (jotka tekee töitä vanhusten ja sairaiden parissa) että ihminen alkaa haista "kuolemalle" ennen lähtöään. Saan kylmiä väreitä tosta ajatuksesta :|

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Oon muutamalta kaverilta kuullu (jotka tekee töitä vanhusten ja sairaiden parissa) että ihminen alkaa haista "kuolemalle" ennen lähtöään. Saan kylmiä väreitä tosta ajatuksesta :|

Tuo on totta, mutta ei siinä mitään kauheaa ole.

Mulla on ollut samansorttista meininkiä viime aikoina. En sit tiedä mut voi olla että tämä sikatautihysteria nosti mulla kuolemanpelon esiin tällaisena muotona. tai sit se on se todellinen aavistus....

Voi aavistaa, mutta voi olla, että aavistaakin väärin. Saattaa olla, että jokin muutos on edessä (muutto? ) mutta en tiedä, mikä sinut saa ajattelemaan että kuolema.

Miehen mummu taisi aavistaa kuolemansa. Mies kävi veljensä kanssa hänen luonaan joka viikko keskiviikkoisin ja viikonloppuina joka päivä aina kun kerkesi. Olivat todella läheisiä ja odotin esikoistamme tuolloin. Pari viikkoa ennen kuolemaa (hieman ennen la ) mummu alkoi antaa näille rahaa ja muutenkin oli puhunut sen suuntaisia. Kotoaan löydettiin sitten keinutuolista.

Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:

Tuo on totta, mutta ei siinä mitään kauheaa ole.

Joopa, kyse on niistä vanhuksista, joille joko ei mene enää edes ravintoliuosta suoneen, tai muuten ravitsemustila heikko. Silloin elimistö siirtyy ketoositilaan, mikä taas tuntuu imelänä tuoksuna hengityksessä.

Saman hajun voi tunnistaa ketokarppaajan hengityksessä - eikä sekään ehkä kuolemaa tee kuitenkaan just.

Minulle tuli n. 20 vuotta sitten sellainen tunne, etten elä enää kauan ja sanoin sen poikaystävällenikin. Olimme juuri ajamassa muuttokuormaani opiskelupaikkakunnaltani taikaisin kotiini. Eipä pitänyt paikkansa oma ennakkoaavistukseni. Onneksi.

Muistakaa sitten hävittää dildot ym. mitä ette halua jälkipolven löytävän.

Heh, sori mauton pila mut tätä olen itse miettinyt, että ne pitää hävittää ennen kun kuolee :)

No tulkaahan sit myöhemmin palstalle kertomaan osuiko tunne nappiin! Ei vaan oikeasti, ehkä sen joku voi aavistaakin. Itse näin teininä paljon unia omidta hautajaisistani.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Muistakaa sitten hävittää dildot ym. mitä ette halua jälkipolven löytävän.

Heh, sori mauton pila mut tätä olen itse miettinyt, että ne pitää hävittää ennen kun kuolee :)

Niinpä. Ajoitus vain on vaikeaa. Päiväkirjat olisi tarkoitus kyllä polttaa tässä lähivuosien aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja tt:
No tulkaahan sit myöhemmin palstalle kertomaan osuiko tunne nappiin! Ei vaan oikeasti, ehkä sen joku voi aavistaakin. Itse näin teininä paljon unia omidta hautajaisistani.

Tästä tuli muuten mieleen, että olen joskus kuullut, että ihminen ei voi nähdä edes unta omasta kuolemastaan. Hautajaisista kyllä tai vaikka muiden elämästä oman kuoleman jälkeen, muttei siitä hetkestä kun kuolee. Aika jännä sinänsä. :D

Itse olen jotenkin aina ollut varma, etten näe vanhuutta. Keski-iän kylläkin, mutta tuskin vanhuutta. Tiedä sitten pitääkö tämä aavistus paikkansa, sen näkee sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja dfff:
Minulle tuli n. 20 vuotta sitten sellainen tunne, etten elä enää kauan ja sanoin sen poikaystävällenikin. Olimme juuri ajamassa muuttokuormaani opiskelupaikkakunnaltani taikaisin kotiini. Eipä pitänyt paikkansa oma ennakkoaavistukseni. Onneksi.

Tätä juuri meinasin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:

Tästä tuli muuten mieleen, että olen joskus kuullut, että ihminen ei voi nähdä edes unta omasta kuolemastaan. Hautajaisista kyllä tai vaikka muiden elämästä oman kuoleman jälkeen, muttei siitä hetkestä kun kuolee. Aika jännä sinänsä. :D

Itse olen jotenkin aina ollut varma, etten näe vanhuutta. Keski-iän kylläkin, mutta tuskin vanhuutta. Tiedä sitten pitääkö tämä aavistus paikkansa, sen näkee sitten.

Mä olen kyllä nähnyt unta jopssa kuolin. Joskin se tilanne oli aikalailla epärealistinen. Siitä ku heräsin ni oli ahdistus huipussaan.

Niin... Itse näin kerran varoittavan unen ennen vaarallista tilannetta tien päällä. Siinä kävelin "saattajien" kanssa hautausmaalla, jossa oli jostain syystä turvallinen ja rauhallinen, hyvä olo. Olisin unessa halunnut jäädä sinne. Mutta "saattaja" talutti minut hiljaa pois sieltä, ulos portille asti. Pian sen jälkeen vältin auto-onnettomuuden todella täpärästi. Ei tämä nyt tänne ehkä kuulunut, mutta tuli mieleen tästä.

Alkuperäinen kirjoittaja lispetti:

Mä olen kyllä nähnyt unta jopssa kuolin. Joskin se tilanne oli aikalailla epärealistinen. Siitä ku heräsin ni oli ahdistus huipussaan.

Mä olen nähnyt unia, joissa vain tiedän kuolevani: rekka tulee kohti enkä pääse mihinkään.
Mutta en siis näe unta itse kuolemasta enkä koe sitä unessa, tiedän vain etten pelastu. Ja siihen herään.

Mitä siinä sun unessa tapahtui sitten, millainen se kuolema oli?

Yhteistyössä