voiko olla totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jollekin selvisi yksi juttu, huomasitko Jeppe? Mulle on jo selvinnyt monta juttua. Olenpas minä ahkera, imuroin perjantai iltana! Mistäs moinen pirteys johtuu?

Jeppeni, eikö sulla olle maili-osoitetta? Tai ainakin onko anonyymi numero?

Mitä odotat soitolta, jos me aletaan puhumaan keskenämme. Ajattelen että minkälaisen seksi-hullun naisen kuvan olet minusta saanut? ;) Olen aivan tavallinen nainen, mutta tavallisenkin ihmisen elämään kuuluu tämä erotiikka (-kin)

Hyvää illan jatkoa Joopa joo!

No jos sul on sellanen mailiosote mist ei tunnista nimeä ni pistä..mun tunnistaa..ja eiköhän kaikille jotain joskus selviä..ja en luule mitään..sittenhän se selviää kun jutellaan..

Muru, kyllä sellaisen osoitteen voi sepustaa kuka vaan. voin yrittää jos onnistuu, jos e,i niin katsotaan mitä keksitään. kuinkas sujuu työt? Mua palelee nyt, täytyy joku viltti löytää niskaan. Lämmitä mua vähän...

kokeilen osaanko kehittää osoitteen.

etkö voi vaihtaa hommia, et ole vielä liian vanha siihen.

Keskity työhön jos siellä on jotain vaarallisia juttuja, peuhaisin minäkin sun kans, peuhataan myöhemmin sitten kun sulla on aikaa. Suukkoja huulille

Kullanmuru!
En osannut sitä osoitetta hommata :(. En osaa näitä juttuja niin kovin hyvin. Voit miettiä sitä numeron antoa. Voisin kännykkään sulle antaa osoitteeni. Nyt väsyttää, mutta en mene nukkumaan vielä. ehkä sä osaat laittaa anonyymin osoitteen?? yritä

Kiva jos tykkäät työstäsi, ei sitten kannata vaihtaa. paitsi vuorotyö..... vai onko se ok sulle Peuhari?

Mikä alko seisomaan, se koneko, vai sinulla?Huh!!!!Saanko istua sinun päälle, ihan rauhallisesti istuisin vain sun päällä ja se sisälläni, ja vain katsoisin sua ja sun reaktiota....

Osaatko sä laittaa sen osoitteen, se olis siistein homma, näin aluksi muru

Kokeillaan heti toimiiko, jos vain kerkeät työltäsi.

hannatati1@luukku.com

tulikohan toi oikein, silmät ristissä, ja lasi hyvää viiniä päässä :) ei hanna täti kestä enempää

vastaus molemmille. Ei voi määritellä mikä on normaalia ja mikä ei. Ei elämä nyt siihen kaadu että ei seksiä ole vähään aikaan, mutta jos koskaan ei pysty antamaan ja saamaan läheisyttä niin se ajatus tuntuu pahalta. Läheisyyden tarve on kaikilla, ja seksi kuitenkin, ajattelen minä kuuluu suhteeseen. en kannata yhden illan juttuja, en suosittele. Kuluttaa hengisesti enemän kuin antaa.

Juu, yhteinen kohtalo voi olla lohdutus :)))

Yhteistyössä