voiko olla totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, itse keksin viihdytystä itselleni, sinä annat lisää inspiraatiota. Ei mua sääli ole, vaikka sun kainaloon välillä haluankin. En panikiissa lähde kaupungille etsimään kainaloa tai jotain muuta, no way... jos joku hassu mun kohdalle sattuu joskus niin se on sitten tarkoitus ja sen miehen menoa.... ;)))

sä voit viihdyttää mua yötöissä sitten...

No, Hanna vaikuttaa olevan taas vauhdissa.

On hyvä, että joillakin on myös omaa elämää. Kun reaalimaailma ahdistaa, niin aina voi paeta kertomaan erilaisia satuja tänne nettimaailmaan.
Huvinsa kullakin.

Mikäs kommentti toi oli? Niin kommunikaatiosta on tullut aika erilainen tietokoneitten ja kännyköiden ilmestymisen jälkeen. Vaaransa piilee tässäkin fantasia maailmassa, hyvinkin tietoinen siitä. En paljon tätä maailmaa tunne, mutta aivan realistisia ihmisiä voi tavata täälläkin. Aito todellinen maailma on tuetenkin eri juttu.

Rehellinen voi olla tässäkin, ainakin itselleen. Minun fantasiani ei ole tarkoitettu loukkamaan ketään. Jos joku on vakisuhteessa, ja pelehtii täällä niin minun mielestä se on jo melkein pettämistä. Olenko tiukka pipoinen? Kannan vastuuni omista teoistani, ja omat on huvini. Entäs sinulla Metsuri

Metsuri, luuletko että pelehdin somalian poikien kans. Minäkin teen työtä elääkseni, ja mielenkiitoinen ja hyvä palkkainen työ onkin. Vaikutit katkeralta.

JOs somaleja ja suomalaisia laitetaan jonoon, niin kummassa jonossa luulet olevan parempia ihmisiä?

Ei tartte vastata mulle ,vastaa itsellesi

Kulta, en huomannut viestiäsi. Haluatkos minut livenä tavata kun haluat minut löytää. :))) Näsinneulan toiselta puolelta löydät mut. Telepaattinen yhteys tänne mun luokse tuntuu toimivan hyvin, ja taas takkatulen ääressä nautin elämästäni.

perjantai-iltaisin en halua, siis jaksa olla sosiaalinen

Vähän saan kielellä kutittaa, jookos. Minkähän näköinen sä olet, no ei tartte vastata. Tiedän vain että SE on suonikas, halauaisn ""nähdä"" lisää ja tutkia sinua ja hyväillä koko vartaloasi. Haluatko että en liian kevyesti hyväile jos niin kutiat, kovemmallako otteella koskettaisin

Oletkos pettynyt minuun kun en tarkkaan ilmoita pesäpaikkaani. Mitäs sillä väliä missä olen, kun virtuuali yhteyttä pitää. Et sä mua todellisuudessa haluais kuitenkaan tavata, paitsi jos et tykkää 10 vuotta kypsemmästä. Sä oletkin ehkä liian vanha mulle... kiusaan vain sua namuseni. joko lähdet kohta töihin? Suukkoja joka puolelle

Eipä sun paljon tarvitse kirjoittaa, vain tuo jo sai vaikutuksen aikaan kehossani, joka ei ole paksu eikä laiha, aika sopiva luulisin, mutta pehmeä joka puolelta. BMI 22.5. :-)

Nyt sun on pakko vähän sivistymätöntä helpata..bmi 22.5..eli..suomex tänx..ja yheksän jälkeen lähen duuniin..mietin puna/tumma päätä..nameja varmaan molemmat suudella..;-)

No ei kai miehet BMI tiedä(body mas index) en muista miten lasketaan. elikä sutjakka ihan olen. Juu, minä tykkään suudella ja muutenkin kamala nyhjäämään, jos siis pidän miehestä.

Joo..nyt tiedän..ja nyhjääminenkin on kivaa..jokatavoin..nyt tehtävä eväät ja pistettävä työfiilis päälle..rankka putki alkaa nyt kohta..mut sun funtsaaminen auttaa..;-)

häviääkös meiltä yhteys kun menet töihin? Kurja jos niin. Menen taas ulkoilemaan, jospa ulvoisinkin kuuta kohden. Hakisikohan poliisi, kokeilenko? :)))
Muutamat nuolut ja suudelmat suulle ja niskaan ja selällesi kulta

Antaisitko numerosi tässä palstalla. Oletkohan uhkarohkea silloin? mistä tiedät kuka Hanna tai hannu sulle soittaisi sitten. No mä menen ulos ulvomaan sun perään, kaipauksesta. Ja tunnustan mukavasti tuolla alhaalla pesässä tuntuu. Taidankin laitta oikein villaista päälle ettei kalleutesi palellu. Suukkko ja lurps.
Ensin lenkille ja sitten yksi kalja tai lasi viiniä perjantain kunniaksi.
Sääli sinua, kuinka monta yötä töissä?

Neljä yötä vapaa neljä iltaa vapaa ja neljä aamua ja seitsemän vapaata..kyl mä periaattees voisin antaa numeroni..kyl mä sut tunnistaisin..varmasti..ja suojele hyvin pesäsi..ettei huulet palellu..;-)

Yhteistyössä