voiko olla totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ota mut mukaan suihkuun ja saunaan. hyväile mua suihkussa. haluan tuntea sun hikisen vartalosi omaan vasten kauan..... suutele mun kaulaa ja pyöritä nännejä sormien välissä, sitten en pysty vastustamaan mitään. vinkki sulle, muista se sitten kun tavataan :)) palaillaan jookos kulta

Hyvä Metsuri!

Ihana on antaa ajatusten lentää, ja tuntea vartalon elävän. Mutta mikä puute minulla on, se voi olla läheisyyden. seksikin kuuluu naisen ja miehen läheisyyteen. Seksi ei ole kaikki tässä maailmassa, ei puutteeseen kuole. Moni muu asia tietenkin tärkeämpi, seksi ei edes maan suola, mutta ainakin mauste. Ja tykkään voimakkaasti maustetusta ... :)))

Minua ei heikota. ;) Levoton olo jotenkin, ja työkin josta tykkään kovasti on tympinyt.... ajattelin että pitääkös katsoa, etsiä syytä moiseen privaatin puolelta. Mies puuttuu nyt, mutta olenko valmis muuhun kuin fantasia-suhteeseen sitä en tiedä. En jaksa alkaa deittailemaan. Pitääkö kapakkaan lähteä. Ei kai...

Tiedän että meille Luoja loi mahdollisuuden soolo-seksiin huraa...
Paras kun menen lenkille pakkaseen.

Ja myöhemmin haluan palata haaveilemaan. Sellaista.

Näitkös metsässä pupujussia?

En nähnyt pupujussia, mutta olen kyllä aikaisemmin pupuja metsässä nähnyt.

Nyt katselen tai oikeastaan odotan ja mietin, minne hän johon olen ihastunut, on mennyt?
Pitkään aikaan en ole häntä nähnyt. Hän voi olla jopa yllättävän lähellä. On hankalaa ja vaikeaa, kun on hieman ns. sydänsuruja. Mutta toivottavasti niistäkin selviää aikanaan.
Lähden käymään ulkoilemassa, jotta ajatukset jäsentyisivät paremmin omassa päässä.
Ehkä tämäkin on ohimenevää ja löydän jonkun, jonka kanssa on hyvä olla ja elää yhdessä.

Hyvä metsuri!
Samassa veneessäkö ollaan? Otan osaa.
Kuutamossa, tai sirppihän se vain oli, kun kävelin. Kuitenkin ajattelin juuri ehdotustasi deittailu. Siis en ole valmis siihen koska poden sydänsurua, olen kokenut Vuosisadan Rakkaustarinan, me emme vain voi saada toisiamme. Rakkautta riittäisi..... kohtalo tekee temppunsa. Pääni on jo vähän noussut pinnalle. ja olen aivan tyytyväinen kun pystyn jo ajattelemaan seksiä jonkun muun kans, vaikkakin vain fantasia miestenkin kanssa. Elämä menee eteenpäin, vaikka joskus vaikea uskoa. Se suru varmaankin myös syy levottomuuteni. Ei ole niin helppo analysoida itseään.

Läheisyyttä ja seksiäkin joo kaipaan. Näin vain on.

En voi uskoa että kohdalleni suurta rakkautta enään sattuu. Olen saanut paljon rakkautta ja saanut antaakin. Ehkä osani saanut.

Mutta nyt taidankin jo kaivata Jeppeä. Palaillaan, pää pystyyn, lähetän jonkun rohkaisevan ajatuksen sinulle.

Oletkos nyt puhdas muruseni joka puolelta? Sitten oletkin herkkupala, joka puolelta. Saat kyllä mut hymyilemään... ja tuntemaan muutakin, hyvä niin...

Eikös sua muut kaipaa kuin minä?

Rakkaussuru yli 40v on kamalaa, tai ehkä se ei ikää katso. Surullista vain on se että jotkut on kuin luoto toisilleen. Aika hurja juttu, mut en tässä viitsi kertoa. Ja toisaalta olen saanut puhua ja puhua sitä jutusta riittäämiin. ja aikaakin on jo kulunut...

Haluan mielummin ajatella sinua joka on juuri tullut saunasta, toivottavasti vain pyyhe ympärilläsi....

Siis kaipaako työnantaja sua yötöihin?? Mitäs tarkoitit. Oletko jo nukkumaan menos, vai muuten vain nautit elämästäsi nakuna. Saanko tulla peiton alle sun kans, ihan kainaloon vain sua haistelemaan

Palaillaan kultani. Mulle tulee kohta vieraita. haaveilen sinust kuitenkin, siellä nakuna peiton alla. tee jotain sellasita itsellesi, mitä minäkin voisin tehdä sulle, ja kuvittele mun kieleni nuolemaan sua... vähän jokapuolelta, yllättävistäkin paikoista ;)))

Muuten miksei kukaan nainen ole vastannut mun akluperäiseen kysymykseen??? tylsiä.

käyn kurkkaamassa myöhemmin

Metsuri, kuinka kävi ajatustesi kanssa ulkona raittiissa ilmassa?

Minua ei auttanut pelkkä yksin ajatteleminen. Ajatus alkaa helposti kiertämään yhtä samaa rataa, eikä saa uusia virvoittavia ajatuksia. Kannatta puhua, niin silloin rupeaa näkemään asioita eri näkökulmasta. Sen olen tosiaan oppinut, ja kantapään kautta että ongelmista pitää puhua. On aivan paradoksi, koska tuon olen oppinut teoriassa, ja työssäni tolkutan sitä toisille.

Mutta kaikella aikansa, sitä tosi asiaa ei pääse pakoon, välillä on vaan kestettävä. Eräs ystävä sanoi viisasti, että elämään kuuluu myös menettäminen. Nyt oli minun vuoroni, kyllä oli tosiaan vaikea hyväksyä sitä.

Nyt nukkumaan. osaisitko suositella jotain hyvää kirjaa? Outo kysymys erotiikkapalstalla, mutta kysytään täällä hullumpiakin asioita.

Mietin tässä kun katselen nukkuvaa Jeppeä herätankö hänet haaveilemalla tavallaan, vai annako nukkua koska hän menee yövuoroon. Uni on kuitenkin tärkeämpää kuin sexi... ;) Suukko sen päähän....

Kyllä nyt naurattaa. Luin paikallisesta lehdestä että spermassa on hirveän paljon antioksidantteja. Ei ihme että sitä suositellaan kasvonaamioksi. Saako parhaimman tehon kun ottaa sisäisesti, ja miten sisäisesti. :)))))

Suosittelen siis spermaa, se nuorentaa. Hyvää viikonloppua kaikille.

Onko rankkaa tehdä yötyötä? Hyvä jos sait nukuttua... minkälaista työtä teet? Oletko teollisuuden parissa vai jollain terveyshuollon koska yökkönä joudut olemaan. ehkä voin pitää sulle seuraa ....
Ihanaa viikonloppu!! Viikko mennyt nopeasti, vaikka olinkin niin turhautunut ja puutteellinen alkuviikosta.

Suukko huulille tällä kertaa, sinullekin

Tuntuipa hyvältä sana ""kultaseni.""
Kännykälläkö sä viestittelet vai? Tietok. tää homma on vähän tälläistä kelaamista.
Paistaako sun luona auringo? Täällä pakkanen puree ja auringo lämmittää. Saat kuumia ajatuksia multa, ja haluaisin suukkoja vatsalleni

Vesi tulee putkea pitkin vai risukaton läpi? :)) Oli kokous kahden somalin kanssa. oli aivan ok poikia, melkein kaikki ovat saaneet huonon maineen. Joidenkin tollojen takia. se siitä, kohta kotiin nautiskelemaan viikonlopusta

Yhteistyössä