voiko olla mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?!!

Vieras
Oon syöny melkein vuoden cerazette mini pillereitä, ja yhden kerran viime helmikuussa unohtu ottaa pillerii muuten oon ottanu säännöllisesti, nyt on tässä reilu viikko menkkoja odoteltu ala vatsa kipuja tullu ja vessassa ravattava entistä useammin kauhee väsymys päällä koko ajan... Onko mahdollista että raskaana, vai tekeekö nämä pillerit ? :o

On mahdollista. Mä tulin raskaaksi, kun sain ulkomailla ripulin. En edes ajatellut, että se voisi vaikuttaa pillerin imeytymiseen, mutta näin perheneuvolan gyne mulle väitti. Jok'ikisen pillerin otin ajallaan ja silti tulin raskaaksi. Onni onnettomuudessa, se olikin vain tuulimuna joten aborttia ei tarvinnut tehdä.

Nyt menen laitattamaan ehkäiskapselin ja odotan suurella palolla kolmekymppisiäni, jotta pääsen pistämään piuhat poikki ja unohtamaan kaikki ehkäisyasiat.

Kun mäkään en tiedä iloitakko vai surrakko jos onkin raskaana? Aborttia todellakaan en tekemään ole menossa... :( Mutta en tiedä olenko vielä valmis äidiksikään ?! Tosin äitiyshän se kasvattaa ? !

Yhteistyössä